Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان و شهرک نشین های صهیونیست به محله شیخ جراح شهر قدس حمله کردند.

به نقل از رسانه های فلسطینی، نظامیان و شهرک نشین های صهیونیست دوشنبه شب با ساکنان محله شیخ جراح درگیر شدند.

هلال احمر فلسطین نیز از زخمی شدن دستکم ۲۰ فلسطینی در این درگیری خبرداد.

محمد الکرد فعال فلسطینی در تویتر نوشت: نظامیان رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور به منازل فلسطینی ها حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظامیان و شهرک نشین های صهیونیست درحال قلع و قمع ساکنان شیخ جراح هستند.

الکرد نوشت: صهیونیست ها گاز اشک آور و گلوله های آتش زا به داخل خانه های فلسطینی ها پرتاب کردند.

وضعیت در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی در چند هفته گذشته به دنبال هتک حرمت قدس و نمازگزاران آن بحرانی است.

ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی اواسط اردیبهشت با حمله به فلسطینیان در بیرون بخش شرقی بیت‌المقدس، همزمان با حضور دههاهزار نمازگزار مسلمان در مسجدالاقصی به مناسبت مراسم احیای شب قدر، صدها تن را زخمی و مصدوم کرده بودند.

بیش از ۹۰ هزار فلسطینی - با وجود اقدامات شدید اشغالگران و جلوگیری آنها از رسیدن شمار زیادی از نمازگزاران به مسجد الاقصی و ممنوع کردن ورود ساکنان کرانه باختری به شهر اشغالی قدس - مراسم شب مبارک قدر را در مسجدالاقصی برگزار کرده بودند.

برخی مناطق کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس بویژه منطقه باب‌العامود و محله شیخ جراح از آغاز ماه مبارک رمضان شاهد حملات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی بوده است که این مساله موجب درگیری ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شد.

در حملات رژیم صهیونیستی که ۲۰ اردیبهشت آغاز شد و پس از ۱۲ روز به دنبال موشک باران مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین پایان یافت، ۲۵۴ فلسطینی شهید و بیش از ۲ هزار تن دیگر زخمی شدند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی محله شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

از سوی دیگر گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان برای دومین بار در روز جاری ایست‌بازرسی‌های صهیونیستی «الجلمه» و «سالم» وهمچنین شهرک صهیونیست‌نشین «ماوو دوتان» را به رگبار بسته‌اند.

همچنین منابع خبری از برگزاری مراسم تشییع پیکرهای ۱۴ شهید فلسطینی در طولکرم خبر دادند. این مراسم پس از محاصره ۳ روزه اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت این ۱۴ فلسطینی در نتیجه حمله نظامیان صهیونیست به این اردوگاه برگزار شد.

کد خبر 6084675

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»