Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۴۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند و فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش نشد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۸ به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۴۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۲۰۱ نفر رسید، ۳۶ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۱۹ نفر بوده و فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش نشد.

گفتنی است با اضافه شدن فوتی‌های جدید، تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷۹۴ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۲۵ هزار و ۹۳۱ نفر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا قزوين نیز در این مدت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درخشان سرپرست هلال‌احمر سمنان گفت: ساعت ۰۸:۲۰ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تصادف رخ به رخ سه خودروی سواری سوناتا با ۲ پژو در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات سرکویر با خودروی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تاکنون منجر به جان باختن ۹ نفر شده است. یک مصدوم حادثه توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل و عملیات فنی رهاسازی حادثه‌دیدگان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6064078

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • ۲ فوتی با مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در طارم سفلی
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • ۳۰۰ نفر به علت تصادفات در بیمارستان‌های سمنان بستری شدند