Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره وضعیت واکسیناسیون معلمان، اظهار کرد: امیدواریم همانطور که به ما قول داده شده است، واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه انجام شود تا مدارس بتوانند از مهرماه با دستورالعمل‌های جدیدی که نوشته می‌شود، بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فقط معلمان واکسیناسیون می‌شوند؟»، گفت: واکسیناسیون برای معلمان است چون واکسن‌های  موجود هیچکدام مجوز استفاده زیر 18 سال را ندارند. بنابراین در کشورها برای بچه‌های زیر 18 سال چه دانش‌آموز و چه سایر افراد، واکسیناسیون در برنامه نیست.

محسن بیگی اضافه کرد: در طرح واکسیناسیون معلمان، هم معلمان و هم کسانی که با مدرسه سر و کار دارند از جمله رانندگان سرویس مدارس، تحت پوشش واکسن کرونا قرار می‌گیرند؛ البته واکسن رانندگان در شرایطی است که قرار باشد بازگشایی مدارس اتفاق بیفتد. 

منبع: الف

کلیدواژه: واکسیناسیون معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی