Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان‌زاده سه‌شنبه ضمن تبریک به منتخبان شورای اسلامی آبادان، خرمشهر و شادگان افزود: برگزاری هرگونه جشن و تجمعی  در شرایط کنونی ممنوع است و چنین مراسم‌هایی  خطر ورود به پیک بعدی ابتلا به ویروس کرونا را به شدت افزایش خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمع و دروهمی‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و تزریق واکسن در گروه‌های هدف است از شهروندان خواست برای کمک به کاهش موارد ابتلا به این بیماری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از خود و دیگران مراقبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شادگان خرمشهر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان خرمشهر ویروس کرونا شادگان خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • رشد نم هوا در اروند
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر