Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دفتر نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در استان ما یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۱۸ رای صحیح داشتیم، گفت: مشارکت در این انتخابات ۴۴ درصد شد که نسبت به انتخابات مجلس شاهد رشد مشارکت بودیم. - اخبار استانها -

صمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اولین میاندوره ای مجلس در شهرستان میانه تحت نظارت دفتر نظارت بر انتخابات استان قرار داشت، اظهار داشت:  هر دو انتخابات به تایید هیئت اجرایی و نظارت رسیده است و به شورای نگهبان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان ما یک میلیون و 132 هزار و 518 رای صحیح داشتیم، گفت: مشارکت در این انتخابات 44 درصد شد که نسبت به انتخابات مجلس شاهد رشد مشارکت بودیم.

تحلیل متن و حاشیه انتخابات 1400 در گفتگو با پرویز امینی/ آیا مشارکت بر تحریم پیروز شد؟تحلیل متن و حاشیه انتخابات 1400 در گفتگو با صفارهرندی: چرا مشارکت حدود 50درصدی در انتخابات 1400 بسیار مهم است؟مردم ایران اسلامی با مشارکت خود نشان دادند همچنان بر نظام و انقلاب پایبند هستند

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی تعداد آرای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را یادآور شد و افزود: سیدابراهیم رئیسی 755489 رای با 66.7 درصد آرا، عبدالناصر همتی 173653 رای با 15.3 درصد آرا، محسن رضایی 153708 رای با 13.57 درصد آرا و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی 49668 رای با 4.38 درصد آرا به ترتیب بیشترین رای را در آذربایجان شرقی کسب کردند.

وی بالاترین میزان مشارکت شهرستان‌های استان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: شهرستان ورزقان با 97.72 درصد بالاترین و اسکو با 90 درصد و هوراند با 87.54 درصد رتبه‌های بعدی مشارکت را به ثبت رساندند.

انتهای پیام /111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس آذربایجان شرقی درصد آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر سلمانی امروز در دومین جلسۀ کمیتۀ اطلاع رسانی دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار کرد: نزدیک به ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در سطح استان فاقد شغل بوده و متقاضی اشتغال هستند که تمامی آنان پس از پذیرفته شدن در دومین آزمون استخدامی، به استخدام دولت درخواهند آمد.

وی با بیان اینکه آزمونِ مورد اشاره فرصت بی نظیری برای استخدام همۀ فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر آذربایجان شرقی است، تاکید کرد: اطلاع رسانی و راهنمایی ثبت نام آزمون باید در اسرع وقت، به هر طریق ممکن و با استفاده از همۀ ظرفیت‌های موجود، به طور گروهی مانند ارسال پیامک و درج اطلاعیه و یا به صورت انفرادی مانند تماس تلفنی و دیدار چهره به چهره به شخص مشمول انجام گیرد.

سلمانی، از همۀ مشمولان آزمون مزبور خواست حتماً ثبت نام کنند و گفت: دستگاه‌های اجرایی که در دفترچۀ راهنمای آزمون، شغل محل‌های خود را ارائه کرده‌اند، ظرفیتی معادلِ دو برابر آمار فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاترِ فاقد شغل استان را پیش بینی کرده‌اند و بر این اساس با قاطعیت می‌توان گفت برای همۀ مشمولان، حتی برای افرادی که دیپلمه هستند نیز شرایط استخدامی فراهم شده است و این افراد می‌توانند پس از انجام آزمون و مراحل عمومی، به استخدام دولت درآیند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: مجری برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، مرکز آزمون جهاددانشگاهی بوده و متقاضیان می‌توانند تا آخر فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی WWW.HRTC.IR نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این جلسه رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی و احمد ابراهیمی، رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه ای بخشنامۀ ابلاغیِ اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد مرکز در خصوص همین آزمون را تبیین کردند.

کد خبر 6078122

دیگر خبرها

  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • کاهش ۴۸ درصدی ورودی آب سد آیدوغموش میانه
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • افزایش ۶ درصدی حجم مخزن سدهای آذربایجان شرقی
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • استفاده ۸۵.۴ درصد مشمولان از طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان ‌شرقی