Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فروردین روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ ارسالی به ایرنا، با دعوت از اقشار مختلف مردم به شرکت در این جشن اعلام کرد:‌ این آیین ساعت ۱۸ سه‌شنبه اول تیرماه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت:‌ در این آیین که با حضور آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار می‌شود، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران سخنانی ایراد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه از اقشار مختلف مردم به خاطر حضور پرشکوه در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی و از تلاش‌های فعالان رسانه استان فارس در راستای خلق حماسه دیگری در انتخابات تجلیل شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ در نشست خبری گفت: سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی لطف الله دژکام امام رضا محمدجواد حاج علی اکبری شیراز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاه‌چراغ پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی لطف الله دژکام انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی لطف الله دژکام امام رضا محمدجواد حاج علی اکبری شیراز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاه چراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس ارشد امام(ره) درگذشت

خانم معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بانو حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی؛ غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان نقش مادری و ستون خانه بودن را به جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است