Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی اسامی چهار نفر برتر رنکینگ شش وزن المپیکی کشتی آزاد را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفتن در جمع چهار کشتی‌گیر برتر رنکینگ اوزان شش گانه المپیکی این حُسن را دارد تا مدعیان با قرار گرفتن در بالا و پایین جدول رقابت، از رویارویی تا مراحل پایانی با یکدیگر برحذر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس اتحادیه جهانی کشتی با اتمام مسابقات رنکینگ و با توجه به امتیازات کسب شده توسط کشتی‌گیران اوزان مختلف اقدام به معرفی کشتی‌گیران برتر هر وزن کرده است که از ایران تنها دو آزادکار در این جمع حضور دارند؛ حسن یزدانی و مصطفی حسین‌خانی.

حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان که یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو خواهد بود، رنک یک این وزن را در اختیار دارد. البته موضوع جالب توجه در این وزن این است که دیگر مدعی اصلی وزن ۸۶ کیلو یعنی دیوید تیلور آمریکایی در بین چهار نفر اول رنکینگ این وزن حضور ندارد که این اتفاق احتمال رویارویی دو مدعی اصلی این وزن در دور مقدماتی را ممکن می‌سازد.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی نماینده کشورمان رنک چهارم را در اختیار دارد و این امید وجود دارد که تا مراحل بالاتر با رقبای اصلی‌اش روبه‌رو نشود.

رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی در شش وزن المپیکی به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- استوان میچیچ (صربستان)، ۲- زائور اوگویف (روسیه)، ۳- سلیمان آتلی (ترکیه) و ۴- کومار راوی (هند)

۶۵ کیلوگرم: ۱- گادجی مراد رشیداف (روسیه)، ۲- باجرانگ (هند)، ۳- دولت نیازبیکوف (قزاقستان) و ۴- اسماعیل موسی کایف (مجارستان)

۷۴ کیلوگرم: ۱- فرانک چامیزو (ایتالیا)، ۲- دانیر کایسانوف (قزاقستان)، ۳- زائوربک سیداکوف (روسیه) و ۴- مصطفی حسین‌خانی (ایران)

۸۶ کیلوگرم: ۱- حسن یزدانی (ایران)، ۲- دیپاک پونیا (هند)، ۳- مایلس امینی (سن مارینو) و ۴- آرتور نایفونوف (روسیه)

۹۷ کیلوگرم: ۱- عبدالرشید سعدالله‌یف (روسیه)، ۲- کایل اسنایدر (آمریکا)، ۳- علیشیر یرگالی (قزاقستان) و ۴- ماگومدگادجی عمردبیراوویچ نوروف (مقدونیه)

۱۲۵ کیلوگرم: ۱- گنو پتریاشویلی (گرجستان)، ۲- یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان)، ۳- طا‌ها آکگول (ترکیه) و ۴- الکساندر خوتسیانویسکی (اوکراین).

بیشتر بخوانید: حسین‌خانی: برای موفقیت در المپیک باید فراتر از خودت باشی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی آزاد حسن یزدانی مصطفی حسین خانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی کشتی آزاد حسن یزدانی مصطفی حسین خانی مصطفی حسین خانی اتحادیه جهانی حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم