Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:25:42 GMT

وزش بادهای جنوبی پدیده غالب جوی استان قزوین است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۱۰۲

وزش بادهای جنوبی پدیده غالب جوی استان قزوین است

مریم بهروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای، وضعیت جوی قزوین تا اواخر هفته پایدار بوده و برای استان آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به ادامه وزش بادهای جنوبی در استان تا آخر هفته جاری، تصریح کرد: طی این مدت دمای هوا ثابت و در روزهای پایانی هفته نیز افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی ادامه داد: در شبانه روز گذشته آوج و کوهین با ۱۷ و بویین زهرا با ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم ترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت بین ۱۹ تا ۳۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌کنند. 

برچسب‌ها ایرنا استان قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا استان قزوین سازمان هواشناسی ایرنا استان قزوین سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دما در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: جو استان تا فردا بعد از ظهر پایدار است و با توجه به این موضوع احتمال انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد استان پیش بینی می‌شود.

بهروزی افزود: برای فردا روند افزایش دما در پیش رو داریم.

وی ادامه داد:، اما از بعد از ظهر فردا تا دوشنبه با توجه به گذر امواج، در پاره‌ای از مناطق استان بارش باران، رعد و برق، گاهی وزش باد‌های لحظه‌ای خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دیروز در گرمترین ساعات دمای قزوین به ۲۵ درجه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد