Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@17:32:21 GMT

حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۱۹۱

حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت بوده و این مردم برای نظام اسلامی کار بزرگی انجام دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری پاسخی روشن به یاوه گویان صهیونیستی و دشمنان غربی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات با توجه به تلاش های شبانه روزی دشمنان ما چه غربی ها، چه دشمنان حاشیه خلیج فارس و نیز برخی عوامل نفوذی دشمن در داخل که بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند، نشان می دهد ملت ایران همچنان پایبند به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی بوده و پای آن ایستاده اند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دعوت رهبری لبیک گفتند و پای صندوق های  رای حاضر شدند.

حسین پور افزود: حضور مردم در انتخابات نشانه کرامت ملت بوده و این مردم برای نظام اسلامی کار بزرگی انجام دادند که با وجود مشکلات متعدد معیشتی، گرانی و بیکاری بازهم به دعوت رهبری لبیک گفته و این حماسه را قم زدند.

وی بیان کرد: دلیل این همه هجمه برای عدم تحقق دولت انقلابی، این بود که نگذارند مردم طعم خدمت و سازندگی را در دولت انقلابی بچشند و نگذارند ریشه ناکارآمدی، نارضایتی و وابستگی گسسته شود.

وی نتایج انتخابات را آغاز فصل جدید برای ایرانی آباد و دولتی مردمی عنوان کرد و افزود: امیدواریم منتخب اصلح ملت با احترام به اعتماد مردم، وعده های خودشان را عملی کرده و اولویت نخست خود را حل کردن مشکلات و مسائل مردم قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند