Web Analytics Made Easy - Statcounter

روشندل با تأکید بر اینکه ۵۲۰ نفر داوطلب کنکور در شهرستان داریم که ۳۷ درصد آن را پسران و ۶۳ درصد را دختران تشکیل می‌دهند، گفت: بعد از گذشت ۱۵ سال، برای اولین‌بار آزمون کنکور سراسری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود روشندل، مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس اظهار داشت: فراهم‌کردن شرایط آزمون کنکور سراسری در شهرستان خلیل‌آباد یکی از مطالبات مردم و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بود که با پیگیری‌های انجام شده با آن موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه کرونا باعث آموزش غیرحضوری و تعطیلی مدارس در برخی از مقاطع شد، ولی ۹۸ درصد قبولی پایه دوازدهم در سال جاری داشتیم که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: کنکور سراسری طی ۴ روز هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان خلیل‌آباد در رشته‌های هنر، ریاضی، انسانی و تجربی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ۵۲۰ نفر داوطلب کنکور در شهرستان داریم که ۳۷ درصد آن را پسران و ۶۳ درصد را دختران تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: بعد از گذشت ۱۵ سال، برای اولین‌بار آزمون کنکور سراسری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود که باید در برگزاری آن تمام تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های رفع اشکال برای دانش‌آموزان از بهمن‌ماه سال گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان برقرار بود، اذعان کرد: کلاس‌هایی تحت عنوان کلینیک آموزشی در مدارس شهرستان برگزار شد که نتیجه رضایت‌بخشی به دنبال داشته است.

روشندل با بیان اینکه سال تحصیلی آینده، سال سختی به لحاظ نیروی انسانی خواهیم داشت و حدود ۷۰ نفر از همکاران فرهنگی در مدارس خلیل‌آباد بازنشسته می‌شوند، عنوان کرد: این کمبود نیرو معلوم نیست که جبران شود ولی در کنار افزایش دانش‌آموزان ورودی به مدارس بر این سختی می‌افزاید.

وی همچنین از تجلیل از دانش‌آموزان نخبه فرهنگی در شهرستان خبر داد و گفت: ۶۵۰ نفر نخبه فرهنگی و قرآنی در مقاطع مختلف شناسایی شده‌اند که طی سه روز از آنها تجلیل خواهد شد.

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه از خردادماه بحث ثبت‌نام اوقات فراغت در شهرستان آغاز شد و از ابتدای تیرماه کلاس‌های اوقات فراغت در شهرستان آغاز می‌شود، تشریح کرد: ۱۰ فضای آموزشی و ورزشی برای برگزاری اوقات فراغت در شهرستان خلیل‌آباد پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان خلیل آباد آزمون کنکور سراسری آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ حسین اسماعیلی ثانی افزود: سازمان بهزیستی در کنار سایر سازمان‌های حمایتی به استناد فتوای مراجع عظام تقلید و مجوز شورای زکات کشور و شهرستان، همه ساله جهت کمک به جامعه هدف اقدام به ایجاد پایگاه جمع‌آوری فطریه می‌کند.
وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی خلیل‌آباد و مؤسسات خیریه تحت نظارت این سازمان، تعداد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سطح شهر و تعداد ۲۵ پایگاه به‌صورت مشارکتی با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح روستا‌ها اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره کرده است.
رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد با اشاره به اینکه اداره بهزیستی خلیل‌آباد تاکنون مبلغ ۸۵۸ میلیون ریال زکات فطریه و مبلغ ۲۴۲ میلیون ریال کفاره در سطح شهرستان جمع‌آوری کرده است، تصریح کرد: زکات فطریه جمع‌آوری شده در حال واریز به‌حساب جامعه هدف و نیازمند در راستای معیشت، درمان و لوازم ضروری زنان سرپرست خانوار، معلولان و کودکان بی‌سرپرست است.
وی با بیان اینکه اداره بهزیستی خلیل‌آباد بالغ بر یک هزار و ۵۵۰ معلول و ۵۵۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت خود دارد، اذعان کرد: خوشبختانه هیچ معلول و زن سرپرست خانواری پشت نوبت خدمات بهزیستی در سطح شهرستان وجود ندارد.
اسماعیلی ثانی از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی مردم خلیل‌آباد به بهزیستی در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در سال قبل ۴۰۰ میلیون ریال میزان کمک مردم به صندوق‌های این اداره بود که کمک‌های جمع‌آوری شده در فرصتی ۴۸ ساعته در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در کلیه روستا‌های شهرستان مراکز نیکوکاری به‌صورت مشترک توسط کمیته امداد فطریه آنان جمع‌آوری شد، تشریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده دراسرع‌وقت بین نیازمندان جامعه هدف این اداره شامل افراد کم‌توان ذهنی و خانواده‌های نیازمند دارای معلولیت وزنان سرپرست خانوار و دیگر افراد تحت پوشش توزیع شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه این اداره با کمک مردم شهرستان توانست در پایان ماه مبارک رمضان گام مؤثری در کمک به جامعه هدف خود بردارد، بیان کرد: مبلغ فطریه جمع‌آوری شده شهرستان نیز به‌منظور کمک به نیازمندان همین شهرستان هزینه شد.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز