Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ورود محموله واکسن سینوفارم به استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ۴۴ هزار محموله واکسن سینوفارم وارد استان شده و گروه‌های سنی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است، از روز یکشنبه دز دوم واکسن خود را دریافت می‌کنند و مابقی محموله نیز تا دو روز آینده وارد استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درستی  با بیان این‌که تزریق واکسن کوو ایران برکت برای عوامل اجرایی انتخابات در استان آغاز شده است، گفت: یک فاز از واکسن کوو ایران برکت هفته پیش چهارشنبه وارد استان شده و مقرر شده بود برای عوامل اجرایی انتخابات تزریق شود ولی به دلیل اینکه محموله واکسن دیر به دست ما رسید، قبل از انتخابات موثر نشد همچنین طی هفته جاری فاز جدیدی از واکسن کوو ایران برکت برای عوامل اجرایی که قولش را داده بودیم توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین به احتمال زیاد محموله‌ای از واکسن کوو ایران برکت برای جمعیت عمومی و گروه‌های سنی که از سوی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد از هفته آینده وارد استان شود.

درستی گفت: بهتر است کسانی که در مرحله اول واکسن سینوفارم دریافت کردند در مرحله دوم نیز همان نوع از واکسن را دریافت کنند.

او در خصوص انتخابات نیز گفت: در مجموع رعایت ضوابط بهداشتی در روز انتخابات راضی کننده بود و استان ما در بین استان‌های خوب کشور قرار گرفته و گزارش نگران کننده‌ای دریافت نکردیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت واکسن سینوفارم واکسن کوو ایران برکت واکسن سینوفارم محموله واکسن وارد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سلاجقه گفت: وضعیت آب و هوای دریاچه ارومیه با بارش هایی که اخیرا در محدوده آذربایجان شرقی اتفاق افتاد باعث شد تا این دریاچه پرآب باشد و همین مایه خوشحالی و شعف مردم ارومیه شده است.

کد خبر 845152 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دریا و دریاچه خبر مهم دریاچه ارومیه استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد