Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:27:45 GMT

۲۲۶ معبر در شهرری لکه‌گیری و روکش آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۳۸۶

۲۲۶ معبر در شهرری لکه‌گیری و روکش آسفالت شد

یوسفعلی دهقان روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: اجرای طرح عمرانی بهسازی معابر در مساحت ۲۶ هزار و ۴۵۲ مترمربع با توزیع پنج هزار و ۸۲۰ تن آسفالت در ۲ ماه ابتدای سال جاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت به سه روش لکه گیری، روکش دستی و اساسی (با استفاده از تجهیزات مکانیزه) انجام شده است افزود: در بخش لکه گیری ۲ هزار و ۴۲۰ تن آسفالت در مساحت ۱۰ هزار و ۹۹۸ مترمربع ، در بخش روکش دستی ۱۶۴ تن در مساحت ۷۴۵ متر مربع و در بخش روکش اساسی سه هزار و ۲۳۶ تن در مساحت ۱۴۰ هزار و ۷۰۹ متر مربع توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به فعالیت های عمرانی سال ۱۳۹۹ این معاونت اظهار داشت: سال گذشته در مجموع با توزیع ۳۱ هزار و ۲۰ تن آسفالت، مساحتی بالغ بر ۱۸۰هزار متر مربع در ۶۸۰ معبر بزرگراهی، اصلی و فرعی به صورت لکه گیری؛ روکش دستی، مرمت نوار حفاری، تراش و روکش مکانیزه بهسازی شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران آسفالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری آسفالت شهرستان ری آسفالت لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهدگفت:حفظ و نگهداری فضای سبز با استفاده از روش‌های غیرشیمیایی و هم‌سو با محیط زیست را یکی از روش‌های نوین در مدیریت فضا‌های سبز شهری دانست.

مهدی یعقوبی افزود: در حال حاضر شش بوستان در شهر مشهد به عنوان «بوستان سبز» معرفی شده‌اند و نظارت در هر کدام از این بوستان‌ها، برعهده یک کارشناس گیاه‌پزشک مستقر در هر کدام از مناطق است.

او گفت: در بوستان‌های سبز، به منظور کاهش استفاده از سموم شیمیایی برای دفع آفات و بیماری‌ها، از اجرای سمپاشی‌های بی‌مورد جلوگیری شده و در مقابل، از شیوه‌های غیرشیمیایی موثر و متد‌های کنترل بیولوژیک، مکانیکی و فیزیکی استفاده می‌شود. 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد افزود: طی سالیان اخیر به همت مدیریت فضای سبز شهری، حفظ و نگهداری فضای سبز در تعدادی از بوستان‌های سطح شهر با رویکرد سبز صورت پذیرفته و با توجه به مزایای متعدد این روش از جمله کاهش قابل توجه مصرف سموم شیمیایی و مخاطرات زیست‌محیطی، حفظ سلامت شهروندان، کمک به استفاده از تکنیک‌های کم‌خطر در کنترل جمعیت آفات و عوامل بیماری‌زا و نیز حذف تدریجی روش‌های قدیمی و پر‌خطر، برنامه‌ریزی لازم برای توسعه این طرح صورت گرفته و در نظر داریم تا پایان سال ۱۴۰۳، تعداد بوستان‌های سبز را به ۱۳ بوستان افزایش دهیم.

 

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد