Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:18:52 GMT

خسارات گردباد و رعد و برق در منطقه شیکاگو

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۴۰۷

خسارات گردباد و رعد و برق در منطقه شیکاگو

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، پس از اعلام اداره ملی هواشناسی آمریکا مبنی بر اینکه «گردبادی بزرگ و به شدت خطرناک» حومه‌ی غربی شهر شیکاگو را در نوردیده و خساراتی به بار آورده است، یک شنبه شب چندین رعد و برق همراه با غرش‌های سهمگین در آسمان منطقه شیکاگو اتفاق افتاد.

تصاویری که صبح روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌داد سقف و دیوار خانه‌ها فرو ریخته، درختان از ریشه کنده شده و آوار سرتاسر منطقه را فراگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رعد و برق و گردباد سبب شد برق بیش از ۲۲ هزار مشترک در نزدیکی دریاچه میشیگان در شمال ایالت الینوی در آمریکا قطع شود.

گردباد یک شنبه ساعت ۱۱ به وقت محلی ناحیه‌ی وودریج را در دوپیج کانتی درهم نوردید. بیش از ۱۲ باب منزل مسکونی آسیب دید و ۴ نفر به علت جراحت به بیمارستان‌های منطقه انتقال یافتند.

گزارشگر شبکه‌ی تلویزیونی سی بی اس شیکاگو در پیامی توئیتری نوشت در مجموع شش نفر زخمی شدند و برخی از ساکنان هم پس از تخلیه خانه‌ها به پناهگاه‌های نزدیک رفتند. آتش سوزی گزارش نشده، اما موارد نشت گاز فراوان بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی آمریکا شیکاگو طوفان گردباد رعد و برق خسارت انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت