Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پویانمایی ۱۱ دقیقه‌ای به کارگردانی شیوا صادق اسدی ساخته شده و قرار است در این رویداد سینمایی به همراه فیلم‌هایی از سایر کشورها در یک مجموعه‌ ۷۰ دقیقه‌ای در روزهای اول، پنجم و ششم تیر ۱۴۰۰ (۲۲، ۲۵ و ۲۶ ژوئن ۲۰۲۱) در سالن شماره پنج موزه «بوهم شمالی» شهر «لیبِرِتس» کشور چک نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این خبر بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره انیمیشن «انیفیلم» کشور جمهوری چک شامل فیلم‌های بلند، کوتاه، دانشجوئی، موزیک ویدئو، فیلم‌های انتزاعی و غیر روایی و بازی‌های رایانه‌ای است.
هم‌چنین قرار است در بخش مسابقه‌ فیلم‌های کوتاه این جشنواره از میان ۳۸ فیلم راه‌یافته بهترین فیلم از سوی داوران انتخاب و جایزه دریافت کند.
در عین‌حال جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انیفیلم» کشور جمهوری چک از آثار و طرح‌های نوظهور انیمیشن، کارگردانان، تهیه‌کنندگان و توزیع کنندگان حمایت می‌کند.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «انیفیلم» از ۱ تا ۶ تیر ۱۴۰۰ (۲۲تا ۲۷ ژوئن ۲۰۲۱) در شهر لیبِرِتس کشور چک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پویا نمایی ایرنا جمهوری چک‌

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پویا نمایی ایرنا جمهوری چک پویا نمایی ایرنا جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

دولت فیلیپین مدعی شد ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرده و آن‌ها به این کشور بازگشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • پویانمایی «کوچولو‌های کنجکاو» از شبکه نهال
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • انیمیشن آوای ابرها منتشر شد
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی