Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی به آمریکا سفر کرده است، در دیدار با مقامات وزارت دفاع آمریکا به موضوع برنامه هسته ای ایران و احیای توافق هسته ای پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش این رژیم روز یکشنبه به آمریکا رسید و دو روز اخیر را با مارک میلی، رئیس ستاد مشترک کارکنان ارتش آمریکا و لیود آستین وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس ستاد کارکنان به ناکارآمدی های توافق هسته ای اشاره کرد که به ایران اجازه می دهد پیش رفت های چشمگیری در سال های آتی در مقدار و کیفیت سانتریفیوژها و در مقدار و کیفیت اورانیوم غنی شده داشته باشد.  او همچنین بر نبود نظارت در زمینه تولید یک سلاح هسته ای تاکید کرد. 
در ادامه این بیانیه آمده است: رئیس ستاد کارکنان بر خطر اساسی بازگشت به توافق هسته ای تاکید کرده و بیان کرد که باید هر کاری در راستای جلوگیری از دستیابی ایران به توان هسته ای نظامی انجام داد. 
به گزارش ایسنا، تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که مقام معظم رهبری کشورمان در فتوایی، تولید، نگهداری و به کارگیری تسلیحات هسته ای را حرام اعلام کرده اند. مقامات کشورمان نیز بر همین اساس تاکید کرده اند که برنامه هسته ای ایران صرفا اهداف صلح آمیز را دنبال می کند. 
علاوه بر این، ابراز نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آمریکا به توافق هسته ای در پی این مطرح می شود که مذاکرات در زمینه احیای توافق هسته ای از طریق بازگشت آمریکا به برجام و بازگشت ایران به پایبندی کامل به تعهدات هسته ای اش در وین در جریان است. 
هیئت آمریکا که در محل مذاکرات حضور دارد، مذاکرات مستقیمی با ایران نداشته و از طریق نمایندگان اعضای دیگر کمیسیون مشترک برجام در این مذاکرات مشارکت می کند. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي اسراييل ارتش اسرائیل آمريكا ژنرال مارک میلی وزیر دفاع آمریکا برنامه هسته ای ایران رژیم صهیونیستی توافق هسته ای رئیس ستاد ستاد ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا در ایجاد تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم‌ علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا روز گذشته از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

وی به خبرنگاران در لوکزامبورگ گفت آنها به توافق رسیدند که موشک‌ها و انتقال احتمالی آنها به کشورهای دیگر مانند روسیه و گروه‌های نیابتی در منطقه را ذیل تحریم‌های موجود علیه پهپادهای ایرانی تعریف کنند.

به دنبال اعلام این تصمیم "یسرائیل کاتص"، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام اتحادیه اروپا استقبال کرد و مدعی شد که این یک تصمیم مهم برای ارسال یک پیام به ایران است که نمی‌تواند ثبات منطقه‌ای را تضعیف کند.

این در حالی است که ماه‌هاست رژیم صهیونیستی جنایات گسترده‌ای را علیه مردم مظلوم غزه انجام می‌دهد و تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023، وارد دویستمین روز خود شده است.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت در نوار غزه، آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به این منطقه به بیش از 34 هزار نفر و آمار مجروحان به مرز 77 هزار نفر رسیده است.

امیرعبداللهیان: حمله به رفح فاجعه را عمیق‌تر می‌کندامیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند