Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جوادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مجوزها برای احداث چهار اقامتگاه بوم‌گردی، ۲ اردوگاه گردشگری، یک هتل‌آپارتمان، یک سفره‌خانه سنتی، یک مرکز تفریحی و سرگرمی و ۲ مجتمع گردشگری در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، کوهرنگ، اردل، فارسان و لردگان صادر شده است.

وی افزود: برای راه‌اندازی این تعداد طرح گردشگری ۲ هزار و ۶۵۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال از محل سرمایه‌گذاری دولتی و بخش خصوصی هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی تصریح کرد: مساحت مجموع این تعداد طرح گردشگری در استان ۳۵۵ هزار و ۲۱۵ متر مربع و زیربنای آن‌ها ۳۷ هزار و ۷۷۰ متر مربع است.

وی یادآور شد: با اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۵ نفر در حوزه گردشگری استان فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال خسارت به صنعت گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، سرمایه‌های‌گردشگری، راهنمایان گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و بین‌راهی و مؤسسات و مراکز آموزشی گردشگری چهارمحال و بختیاری وارد و ۴۱۲ نفر در این حوزه بیکار شده است.

برچسب‌ها گردشگری رونق اقتصادی توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی اقتصادی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری رونق اقتصادی توسعه اقتصادی گردشگری رونق اقتصادی توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی اقتصادی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء در نقاط مختلف استان به مناسبت سالروز شهدای ورزشکار

- برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید شاخص کشور در لردگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری