Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@22:32:32 GMT

کشف ۱۵ میلیارد تومانی پوشاک خارجی قاچاق

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۵۶۶

کشف ۱۵ میلیارد تومانی پوشاک خارجی قاچاق

به گزارش «نماینده» سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در ساختمانی در شمال تهران ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام شده که پس از رصد اطلاعاتی نامحسوس متوجه شدن که در طبقه چهارم یک ساختمان پزشکان مقادیر انبوهی پوشاک قاچاق با برند خارجی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد محل اجاره‌ای و فاقد هرگونه اسناد و مدارک  بوده و کالاها از حدود یکسال قبل در این محل تخلیه شده؛به کشف محموله دیگری اشاره و بیان داشت: در ادامه تحقیقات در ساختمان دیگری واقع در میدان رازی نیز مقادیر انبوهی پوشاک و کفش دپو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کالاها شامل بیش از ۵۰ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق بود.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: پلیس اقتصادی پوشاک تهران قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی