Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:10:07 GMT

تهران سربلند با همدلی، بدون سیاسی‌کاری

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۵۸۷

تهران سربلند با همدلی، بدون سیاسی‌کاری

بهار طاهری - کارشناس حوزه شهری

خبرگزاری برنا: شمارش آرای انتخابات شورای شهر تهران هم به پایان رسید و اکنون شورا و شهرداری آماده تغییر مدیریتی می‌شوند اما باید یادمان باشد تهران و مردم تهران کاری به این تغییرات ندارند.

مسافران خارجی و توریست‌ها نمی‌پرسند شهردار تهران چه کسی است و چه کسی این پل یا آن پارک را ساخته، آنها زشت و زیبایی آن را می‌بینند و به عنوان پایتخت ایران آن را قضاوت می‌کنند، همانطور که کسی نمی‌پرسد شهردار پاریس و توکیو و دیگر شهرهای بزرگ دنیا چه کسانی بوده‌‌اند و پس از سفر به آنجا فقط از زشتی و زیبایی آن می‌گویند و آن را به حساب مردم آن کشور می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خود مردم تهران هم وقتی با آلودگی هوا نفس می‌کشند، وقتی در ترافیک می‌مانند و وقتی فضای کافی برای تفریح و پیاده روی و غیره ندارند از همه مسوولان گلایه‌مند می‌شوند.

بدنه شهرداری از نیروی پاکبان که نیمه‌های شب در حال نظافت شهر هستند تا آن کارمندی که از صبح از خانه برای خدمت در مناطق مختلف خارج می‌شود، هم سال‌هاست بدون اینکه نگاه کنند چه کسانی در شورای شهر نشسته‌اند و چه کسی شهردار است به مردم و شهر خدمت کرده‌اند و اتفاقا بدنه شهرداری تهران بدون سیاسی بازی و جناح بازی فقط به هویت تهران اندیشیده و سعی کرده‌اند شهری آرام، زیبا و زیست‌پذیر که زندگی به معنای واقعی کلمه در آن جریان داشته باشد، بسازند.

بسیاری در دوره‌های گوناگون با گرایش‌های سیاسی مختلف وارد عرصه مدیریت شهری شده و سعی کردند بدنه را با سیاسی‌کاری‌های خود همراه کنند اما پرسنل چون هویت تهران و خدمت به مردم برای‌شان مهم بود با حرکت‌های سیاسی همراهی نکرده و فقط به تهران اندیشیده‌اند و به همه شهرداران در این مسیر کمک کرده اما از مسیر اصلی خارج نشده‌اند.

اکنون که لیست ائتلاف به سرگروهی چمران و سروری در حال به تن کردن لباس مدیریت شورای شهر هستند امیدواریم با همین نگاه وارد شورا و مدیریت شهری شوند و همانگونه که شعار داده‌اند به "تهران سربلند" بیاندیشند و با قرار گرفتن در کنار بدنه و پرسنل شهرداری تهران، پایتخت را آباد و سربلند کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر تهران شهرداری تهران چمران ائتلاف اصولگرایان سروری انتخابات 1400 بهار طاهری تهران سربلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • کم‌کاری دستگاه‌ها دلیلی بر ترک فعل فراجا نیست
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم