Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جابر شوقی رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از آغاز اجرای پویش ایران مهربان، ۱۷ هزار و ۷۶۷ نفر در آذربایجان‌غربی حامی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی شده‌اند.

شوقی گفت: از آغاز اجرای پویش ایران مهربان، ۱۷ هزار و ۷۶۷ نفر در استان حامی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌ غربی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: تاکنون ۱۰ هزار و ۸۶۸ نفر از این حامیان واریزی داشته و امید است سایر حامیان نیز در راستای کمک رسانی به ایتام و فرزندان محسنین استان اهتمام داشته باشند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۲ هزار و ۳۷۸ نفر در استان، حمایت از ۱۴ هزار و ۶۷۲ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان را عهده دار هستند.

شوقی اظهار کرد: هم اکنون متوسط سرانه دریافتی فرزندان تحت حمایت استان ۳۹۷ هزار و ۲۳۶ تومان است که در نظر داریم با اجرای برنامه‌های عملیاتی، سرانه دریافتی آن‌ها را بالاتر ببریم.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir و تماس با شماره تلفن‌های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان غربی پویش ایران مهربان اخبار آذربایجان غربی ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان غربی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه