Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جعفر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: حدود شش هزار دوز واکسن در این مرحله به استان سمنان اختصاص یافته که دراین مرحله همه جا ماندگان مرحله اول و کسانی که در نوبت تزریق مرحله دوم بوده اند واکسینه میشوند.

او افزود: افراد ۷۰ سال به بالا که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند باید در سامانه ثبت نام و برای واکسیناسیون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که برای تزریق مرحله دوم مراجعه میکنند باید کارت واکسیناسیون مرحله اول و کارت ملی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت ودرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، مینی‌بوس دانش‌بنیان بین شهری و ماده تصفیه روغن خوراکی را رونمایی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، همزمان با سفر رئیس جمهور به سمنان، وزیر علوم، در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان حضور یافت و از شرکت‌های دانش بنیان منتخب این پارک بازدید کرد‌.

محمدعلی زلفی‌گل  از مینی‌بوس بین شهری نامیک با ظرفیت 21 مسافر رونمایی کرد.

این مینی‌بوس به صورت کامل در شرکت تحقیق و توسعه افرا مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان که گواهی دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را نیز اخذ کرده، طراحی و ساخته شده است.

در این بازدید از محصول ابرجاذب پالاسیل که توسط شرکت نانو ترکیب سمن آرا مستقر در پارک علم و فناوری سمنان تولید شده است رونمایی شد.

پیش از این مواد تصفیه روغن خوراکی از خارج از کشور وارد می‌شد که با تولید این محصول شاهد کاهش وابستگی در این زمینه به خارج خواهیم بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید از محصول هواساز دو مرحله ساخت شرکت سبز بهساز نیز رونمایی کرد که با استفاده از آن تا 30 درصد در مصرف آب و 45 درصد در مصرف برق صرفه جویی می شود.

همچنین از هیتر استیر دیجیتال با کنترل فازی با کاربرد در آزمایشگاه ها تولیدی شرکت ره نو کومش، کیف صنایع دستی چهار فصل با رویکرد مد پایدار تولیدی شرکت سورتا و جلد لوح قدردانی با طرح سنتی رونمایی شد.

وزیر علوم پس از بازدید از نمایشگاه و گفتگو با مخترعان حاضر در غرفه‌ها گفت: با توجه به شعار سال که جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری شده است، وزارت علوم در حال تدارک برنامه‌های ویژه‌ای است تا امکان مشارکت گسترده جامعه دانشگاهی در شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود و در شورای سیاستگذاری مردمی‌سازی وزارت علوم این موضوع در  مرحله تصمیم‌گیری است.

زلفی‌گل افزود: شرایطی فراهم شده تا صاحبان ایده به راحتی بتوانند محصول دانش‌بنیان تولید کنند.

وی تاکید کرد: ما در مرحله ایجاد و شکل‌گیری و معاونت علمی ریاست جمهوری در مرحله تجاری‌سازی و دادن مجوز، از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم و امیدوارم تعداد شرکت‌ها را از 10 هزار کنونی به عدد قابل توجهی افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شتاب ابرقدرت‌های میکروالکترونیک در ساخت ریزتراشه‌های ۲ نانومتر
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر