Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جشن میلاد امام رضا (ع) در جوار مرقد سید الشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جشن میلاد امام رضا (ع) شب گذشته با حضور جمع کثیری از دلدادگان هشتمین امام شیعیان در جوار مرقد سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن ازدواج زوج جوان روستای ده‌زیار با حضور خادمان حرم رضوی + تصاویرویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

این ویژه برنامه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله سخنرانی، اجرای گروه سرود و مولودی‌خوانی همراه بود. آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز در ارتباط ویدئوکنفرانس با زائران مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد امام رضا ع شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان جشن میلاد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه