Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه در دهه کرامت به سر می‌بریم، گفت: این پیروزی و انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور ایران اسلامی هدیه ای از امام رئوفان است‌.

 نامزد سیزدهمین دور ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم بدون توجه به مشکلات و تهاجم فرهنگی‌ دشمنان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و خوش درخشیدند، گفت: با انتخاب اصلح مردم دوران بخور در روو دوران چپاول یک عده در داخل کشور به پایان رسیده است؛ امروز اگر دشمنان یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دور ریاست جمهوری، شامگاه دوشنبه در جشن حضور که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در دهه کرامت به سر می‌بریم، گفت: این پیروزی و انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور ایران اسلامی هدیه ای از امام رئوفان است‌.

وی با اشاره به نقش مردم در این پیروزی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای کار بسیار بزرگ و درخشانی انجام دادند.

وی توضیح داد: مردم علی رغم بی کفایتی‌های غرب زدگان، خودپسندی‌ها و خودکامگی‌های برخی از مسؤولین داخل کشور، مشکلات ناشی از شیوع کرونا و نالیاقتی‌هایی که مشکلاتی را در روز رای گیری تحمیل کرد، حضور چشم گیری در پای صندوق‌های رای داشتند.

وی یادآور شد: باید از ملت شریف ایران بابت این حماسه تشکر کرد و باید گفت نظام و مسؤولین مدیون آنها هستند؛ من تجربه حضور در لشکر ۱۰ سید الشهدا را داشتم و با همه وجود شاهد بزرگ منشی البرزی ها در خطوط مقدم بودم.

زاکانی با اشاره به اینکه البرز به عنوان ایران کوچک در درون خود دلاور مردانی را جای داده که هر کدام برای مردم الگو و مقتدا هستند که شهید قاسم عسکری یکی از آنها است، اظهار کرد: همه ما باید در جهت تشکیل ایران قوی و پیشرفته و الگویی مادی و معنوی برای سایر جهان کوشش کنیم.

نامزد سیزدهمین دور ریاست جمهوری با اشاره به اینکه البته در این مسیر با سختی ها و مشکلات انباشت شده ناشی از ناکارآمدی دولت کنونی مواجه هستیم، ادامه داد: متاسفانه مشکلاتی به واسطه بی کفایتی برخی از مسؤولین در کشور وجود دارد و به این مسائل باید دشمنی دشمنان و بیگانگان و کسانی که در مسیر سلطه گری و زیاده خواهی در عرصه جهانی و منطقه ای هستند هم اضافه کنیم‌.

وی ادامه داد: علی رغم شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا و مشکلات سخت اقتصادی امروز دولتی پا به عرصه تلاش و فعالیت گذاشته که به اتکای شما مردم عزیز تلاش می کند بهترین اتفاق‌ها را درکشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه ما تازه کارمان شروع شده،گفت: دردورانی این کشور تحت سنگین ترین فشارهای آمریکا قرار گرفته بود و امثال تهرانی مقدم ها و سلیمانی ها شرایط را تغییردادند و شرایط به گونه ای تغییر کرد که دوران بزن بروی دشمنان به پایان رسید و امروز اگر یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند.

وی توضیح داد: با انتخاب اصلح مردم دوران بخور در روو دوران چپاول یک عده در داخل کشور به پایان رسیده است؛ امروز روز غلبه بر کسانی که سعی داشتند تمام ضعف و زبونی خود را به ملت شریف ایران تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه با حضور مردم در پای صندوق های رای پرونده غرب گرایان در کشور بسته شد، افزود: ما از ما نمی توانیم عبور کردیم و میتوانیم ایرانی شاداب و پیشرفته فراروی جهانیان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز شرایط کشور خاص است و نسل جوان می تواند احساس تنفس و نجات از عناصر بی عرضه غرب زده بکند؛ امروز ما نیازمند یکپارچکی و وحدت در جهت خدمت به مردم هستیم و در این مسیر هیچ عذری پذیرفته نیست.

زاکانی با بیان اینکه دوره شعار و حرف درمانی برخی از مسؤولان گذشت و امروز دوره مواجه با فقر و فساد و تبعیض در ایران اسلامی است، یادآور شد: امروز سرسبزی و بهار و دقت در جهت جبران کاستی‌های گذشته آغاز شده است و امروز ما هستیم و این میدان، مسیر آینده کاملا مشخص است و با توجه به انسجام و وحدت کلمه با همه وجود در این میدان افتخارات بزرگی را رقم خواهیم زد./فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

خبرگزاری فارس در مطلبی به دفاع از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه پرداخت.

این خبرگزاری نوشت: با برداشته شدن حصار پارک‌ها در دهه ۷۰، رفته رفته پارک‌ها به جولانگاه انواع بزهکاری‌ها، محل تجمع معتادان و ساقیان مواد مخدر و اخیرا سگ گردانی‌های پرتعداد شده است به نحوی که حضور بسیاری از کودکان و خانواده‌ها را ناممکن کرده است.

موضوع ساخت مسجد در پارک قیطریه این روز‌ها سروصدای زیادی به پا کرده است، اما این موضوع چه منطقی دارد و چرا شهرداری تصمیم گرفته در پارک‌های بزرگ اقدام به ساخت مسجد کند؟

شهر تهران هم اکنون حدود ۲۴۰۰ پارک و بوستان دارد که در مقایسه با ۷۹ پارک در ابتدای انقلاب ۳۰ برابر شده است.

این اقدام مبارک نیاز جدیدی را در کنار رشد کمی پارک‌ها بوجود آورده است و آن توجه به بهره مندی بالاتر مردم از پارک‌ها به عنوان امکانی حیاتی و با ارزش است.

پارک‌ها بعنوان بخش مهمی از ریه‌های کلان شهر تهران در کاستن از آلودگی هوا، جایگاه پراهمیتی به واسطه نقش ویژه در تفرجگاه‌های شهری و توسعه رفاه و آسایش شهروندان دارد. رویکرد‌ها نسبت به این سرمایه بزرگ در ادوار مختلف مدیریت شهری متفاوت بوده است.

به طور نمونه با برداشته شدن حصار پارک‌ها در دهه ۷۰، رفته رفته پارک‌ها به جولانگاه انواع بزهکاری ها، محل تجمع معتادان و ساقیان مواد مخدر و اخیرا سگ گردانی‌های پرتعداد شده است به نحوی که حضور بسیاری از کودکان و خانواده‌ها را ناممکن کرده است.

درخواست‌ها و مطالبات متعدد مردمی برای بازگرداندن امنیت به پارک‌ها و مقابله با بزهکاری‌ها به صورت روزافزون در حال انجام است به نحوی که فقط در سامانه «فارس من» چند صد هزار امضا خطاب به مسئولین در پویش‌های متعدد در این زمینه به ثبت رسیده است.

شهردار تهران معتقد است نوع نگاه نسبت به پارک‌ها باید جامع باشد.

زاکانی ضمن تاکید به توسعه کمی پارک‌ها به ویژه در مناطق دارای سرانه فضای سبز پایین، بر توسعه خدمات مورد نیاز مردم در پارک‌ها و کیفی سازی فضا‌های سبز و خدمات نیز تاکید دارد تا بتوان علاوه بر استفاده از هر پارک به عنوان تفرجگاه و گسترش زمینه آسایش و سلامت شهروندان با توسعه خدمات در پارک ها، امکان میزان حضور اقشار مختلف مردم را در این فضا‌های مفرح شهری بیشتر کرد تا همزمان در سایه گسترش کمی همراه با ارتقاء کیفی و خدمات در پارک‌ها حضور اقشار مختلف مردم امکان پذیرتر شود.

زاکانی برای پارک‌های مختلف نیز در کنار خدمات عمومی قائل به ایجاد خدمات تخصصی نیز هست، بطور مثال در پارک پردیسان با همکاری سازمان محیط زیست پیگیر ایجاد بزرگترین موزه حیات وحش با ذخائر بی نظیر موجود کشور بوده تا زمینه خوبی برای حضور تخصصی مردم بویژه جوانان و نوجوانان فراهم شود.

از طرفی تاکید می‌کند که ممانعت از تبدیل پارک‌ها به فضا‌های بی دفاع شهری و حضور بزهکاران در آن از طریق بازگشت حصار‌ها بعنوان یک قاعده کلی و به دلایل مختلف منطقی نیست و می‌بایست شرایطی ایجاد کرد که طیف‌های مختلف مردم در پارک‌ها با حضور بیشتر و مدیریت خودشان در کنار دریافت خدمات از مدیریت شهری، فضا را امن و پر آسایش نمایند، راهی که مدیریت شهری آن را انتخاب نموده است.

توسعه خدمات فرهنگی اجتماعی در پارک‌ها فراخور امکان هر پارک و از جمله طرح ساخت مساجد در پارک‌های بزرگ بخشی از این برنامه جذاب و اثربخش است. در این طرح ساخت مجموعه‌های ورزشی، بازارچه‌های محلی و رستوران‌های باکیفیت و کم هزینه در صورت امکان و اقتضائات هر پارک از دیگر مواردی است که اقشار مختلف مردم را برای حضور در پارک‌ها تشویق می‌کند.

در همین رابطه ساخت مسجد در پارک قیطریه مطرح شد که به کمپین جدید ضدانقلاب علیه شهرداری تهران تبدیل شده است. کمپینی که برخی افراد غیرمطلع را هم ناخواسته همراه خود کرده است.

بهانه آن‌ها قطع چند درخت در پارک قیطریه است که شهردار تهران در این زمینه توضیح داده است که قرار نیست هیچ درختی قطع شود.

زاکانی می‌گوید در بازدید میدانی که هفته قبل از محل احداث مسجد داشتم، تاکید کردم هیچ درختی نباید قطع شود و بر این اساس نقشه اولیه احداث مسجد تغییر کرد و در حال حاضر، فقط چند نهال کوچک در محل نقشه جدید قرار دارد که قرار شد آن‌ها نیز به بخش دیگری از پارک در کنار مسجد منتقل شود.

زاکانی به مردم و شهروندان تهرانی اطمینان داد که پیشنهادات و نظرات آن‌ها را حتما در دستور کار قرار خواهد داد و همه تلاش خود را برای رضایتمندی و ارتقا سطح خدمت رسانی و فرهنگی اماکن شهر تهران از جمله پارک‌ها به کار خواهد بست و جو سازی‌های غیر منطقی و خلاف واقع سر سوزنی تاثیر در اراده شورای شهر و شهرداری برای خدمت به مردم نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • رییسی: رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • رییسی: خیرین شریک راهبردی دولت هستند
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • رییسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است