Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز سه‌شنبه در نشست مشترک با دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان با تبریک میلاد امام رضا(ع) و فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان فضای همدلی بسیار خوبی در جهت خدمت به مردم بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی وجود دارد و امروز یک صدای واحد از استان شنیده می‌شود که این مهم باعث شتابان شدن حرکت توسعه منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درگیری‌های طایفه‌ای، قتل‌ها و ناامنی‌های ناشی از قاچاق موادمخدر یکی از معضلاتی است که در سیستان و بلوچستان وجود دارد و سکوت علما، معتمدان و قلم به دستان باعث می‌شود قبح این موضوع از بین برود و سلاح به دست گرفتن به جای قلم به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فضای فرهنگی جامعه باید به سمتی برود که افراد خجالت بکشند که از مجرم دفاع کنند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش ستاد انتخابات استان بودم از برگزارکنندگان انتخابات و صیانت از آرای مردم قدردانی کرد.

مهدی شمس‌آبادی افزود: رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صبوری در رسیدگی به پرونده‌ها و گشاده‌رویی با مردم از نکاتی بوده که همواره به همکاران توصیه شده و مدنظر سیستم قضایی  سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: طی چندسال گذشته اقدامات ماندگار بسیار خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های توسعه همه‌جانبه  سیستان و بلوچستان صورت گرفته که از اینرو دستگاه قضا هم به عنوان بازو و همیار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حضور دارد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه کاهش آسیب‌ها جزو دغدغه‌های مجموعه دستگاه قضایی است تصریح کرد: بسیاری از افراد مجرم گرفتار در چنگال عدالت، افراد فریب‌خورده و قربانی باندهای بزرگ هستند که انتظار داریم با کمک علما و فرهنگیان بتوانیم فرهنگ کسب روزی حلال را نهادینه کنیم همچنین بدنبال اصلاح هستیم و مجازات را آخرین راه می‌دانیم.

برچسب‌ها واحد تولیدی سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی  قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی واحد تولیدی سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی قوه قضاییه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش فن‌بازار در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان/ فن‌بازار عامل ارتقای مرکز رشد است

کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و با اشاره به اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان اظهار کرد: با توجه به اهمیت عملیاتی و اجرایی کردن شعار سال، دانشگاه به‌عنوان مبنای اساسی جامعه در عرصه تولید علم، باید در این زمینه پیشگام باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اقدام در زمینه راه‌اندازی فن‌بازار تلاش می‌کند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های عملیاتی و کارآمد برداشته و پیشگام باشد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه برنامه‌های اقتصادی دانش‌بنیان نیازمند زیرساخت‌هایی برای تجاری‌سازی محصولات پژوهشی است، خاطرنشان کرد: فن‌بازار، فضای کار اشتراکی مراکز رشد و یکی از زیرساخت‌ها و ابزار‌هایی است که می‌تواند موجب تقویت، توسعه و تعالی فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و فن‌آورانه باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به فضای اختصاص یافته به فن‌بازار این واحد دانشگاهی گفت: فضای اختصاص یافته به فن‌بازار دارای ۱۵ واحد است و درراستای ارائه فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه‌گذاران، تسهیل روند تجاری‌سازی دانش‌های نوین در اختیار محققان و نخبگان قرار خواهد گرفت.

نرماشیری با اشاره به اینکه راه‌اندازی فن‌بازار می‌تواند یکی از عوامل ارتقای مرکز رشد واحد زاهدان باشد، تبیین کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با درجه سطح دو و داشتن بیش از ۲۰ هسته و تعداد ۲۰ شرکت فعال، امکان توسعه بازار فناوری را داشته و می‌تواند در حوزه جذب فناوران و نخبگان بیش از پیش موفق عمل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش فن‌بازار در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان/ فن‌بازار عامل ارتقای مرکز رشد است
  • ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید داشتند
  • دستگیری عاملین تیراندازی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود