Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یک فوریت لایحه «تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمان پایانه ها و پارک سوارها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، سازمان حکل و نقل و ترافیک و شرکت برج میلاد» در جلسه امروز شورای شهر بررسی شد.

در ابتدا وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در توضیح این لایحه گفت: کلیه درآمدهای شهرداری باید به حسابی که به تایید شورا رسیده واریز شود و در بودجه سال ۱۴۰۰ برخی اعتبارات تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به منظور مشخص شدن حساب واریزی درآمد موارد مطرح شده، این لایحه به شورا ارائه شده است.

در ادامه حسن رسولی خزانه دار شورای شهر گفت: مصوبه ما در بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرده است که این درآمدها اختصاصی بوده و در خزانه شهرداری حسابی به همین نام ایجاد شود حال چه ابهامی وجود دارد که این لایحه به شورا ارائه شده است؟

سپس ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر خطاب به رسولی گفت: فعلاً در حال بررسی یک فوریت این لایحه هستیم و جزئیات آن باید بعداً بررسی شود لذا در حال حاضر این لایحه باید مورد رای گیری قرار گیرد.

در نهایت یک فوریت لایحه با ۱۴ رای موافق تصویب شد.

کد خبر 5241577 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران حسن رسولی شهر تهران درآمد پایدار شهری انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران کیفیت هوای تهران پیش بینی وضعیت هوا سیدابراهیم رئیسی وزارت آموزش و پرورش متروی تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وضعیت معابر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این بازدید از خیابان استاد حسن بنا واقع در ناحیه پنج که از جمله فضا‌های بی دفاع شهری بهسازی شده در محور مسیل باختر بود آغاز شد. سپس میدان و خیابان سبلان، تقاطع خیابان شهید مدنی، بوستان توکلی و کنارگذر اتوبان امام علی، خیابان خواجه نصیر و خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شریعتی، زیر پل روشندلان خیابان‌های بهار، سمیه، خاقانی، میدان و خیابان بهار شیراز و خیابان سهروردی رصد شد.

بر اساس این گزارش از ۱۴ تا ۲۸ فروردین در مجموع ۱۱۵ نفر مددجو شامل معتادمتجاهر، کارتن خواب، کودک کار و متکدی در این محله‌ها جمع آوری و تحویل مراکز مربوطه شده اندو این منطقه از حضور این افراد پاکسازی شده است.

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند