Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:12:09 GMT

تیم تنیس روی میز البرز در لیگ برتر سوم شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۶۸۸۹

تیم تنیس روی میز البرز در لیگ برتر سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز، تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۸ بر ۴ از رعد پدافند کاشان شکست خورد و از راه‌یابی به فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور جا ماند.

در پایان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشور تیم فراسنج با در اختیار داشتن لژیونرهای کشورمان، با شکست نماینده کاشان قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تنیس روی میز شهرداری کرج به عنوان تنها نماینده البرز در مسابقات لیگ برتر کشور باتیم دانشگاه آزاد اسلامی مشترک در سکوی سوم قرار گرفتند.

امیر بخشی، سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: فینال مسابقات را با کم‌تجربگی بازیکنان تیم از دست دادیم.

وی ادامه داد: علی الرغم شایستگی و تلاش تمام بازیکنان، ولی جوانگرایی و نداشتن تجربه کافی در مرحله نیمه نهایی ما را از رسیدن به فینال منع کرد.

سرمربی تیم شهرداری کرج، اظهار کرد: امسال نیز به مانند دور قبل مسابقات جایگاه سومی به خود اختصاص دادیم، قرار گرفتن در بین سه تیم اول مسابقات بسیار ارزشمند است.

بخشی در پایان تصریح کرد: با تقویت بدنه تیم و کمک مالی می‌توانیم حضور مقتدرتری در رقابت‌های بعدی داشته باشیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس روی میز لیگ برتر تنیس تنیس روی میز شهرداری کرج امیر بخشی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است