Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: انتخابات یکی از نمودهای جمهوریت در نظام‌های مردم سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات یک «نه» بزرگ به تلاش‌های واهی شبکه‌های سعودی و صهیونیستی از یک سو و توهمات برخی بی‌بصیرت‌های متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ملت ایران با بصیرت خود علیرغم مشکلات معیشتی، همه گیری بیماری کرونا و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه‌ها با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسئولان و وضعیت فعلی دلخور هستند اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوارند. این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جانمان که پاسدار جمهوریت نظام اسلامی است و همواره، همراه و در کنار مردم هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. 

وی افزود: مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود، همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد. مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌ها نشان دادند و اکنون وقت آن است که دولتمردان در تمام قوا نوکری خود را نشان دهند. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس برای خود شأنی بالاتر از نوکری مردم قائل است، جایی در مجلس انقلابی، دولت مردمی و قوه قضائیه مقتدر نخواهد داشت. مردم آمدند تا ما برای رفع مشکلات آن‌ها بدویم، در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده ایم. حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود؛ برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان، مردمی و انقلابی بماند. 

وی افزود: مواضع صریح و انقلابی رئیس جمهور منتخب در نشست خبری، پیرامون احقاق حقوق ملت ایران جای تقدیر دارد. آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است. دولت آمریکا باید این پنبه را از گوش خود بیرون کند و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تأمین منافع ملی ما و قبل از رفع تمام تحریم‌ها و استارت صحت قول‌هایشان از طریق راستی آزمایی تعهدی امضاء شود. امیدوارم طرف‌های غربی پیام انتخابات ایران و مقاومت قهرمانانه ملت ایران در برابر تحریم‌ها را درست دریافت کنند و از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آن‌ها فراهم کرده است، استفاده نمایند.

کد خبر 609353 برچسب‌ها علی نیکزاد سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی نیکزاد سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان سمنان اظهار کرد: همه مردم باید به پاس خدمات دولت سیزدهم در استقبال با شکوه از ریاست جمهور شرکت کنند.

رئیس شورای وحدت استان سمنان تاکید کرد: مردم ولایت مدار و شهید پرور استان سمنان به پاس زحمات ارزشمند رئیس جمهور مردمی استقبال باشکوه، درخور شان و مثال زدنی در این دور سفر از ایشان به عمل خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان همواره جز ممتازین بوده اند، عنوان کرد: برای این امر می‌توان به مصادیقی از جمله برتری استان در اعزام به جبهه‌ها، ایثار و شهادت، نوعدوستی و مسائل فرهنگی اشاره کرد و این روحیات انقلابی باعث می شود استان در تمام صحنه های انقلاب خوش بدرخشد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: مردم غیور استان ضمن استقبال گسترده از رئیس جمهور عزیز و هیئت همراه به واسطه حضورشان در استان بین الحرمین، رسم مهمان نوازی را در حق مهمانان خود بجا می آورند.

«سمنان نقش موثری در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی دارد»

وی افزود: مردم استان کویری سمنان، با وجود سه مشکل اساسی نقش موثری در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدن دارند در سال‌های اخیر به خوبی توانسته‌اند در حوزه‌های تولید و اشتغال خدمات شایانی به دولتمردان ارائه کنند و اکنون خواسته آنها از رئیس محترم جمهوری این است که با حل نمودن این سه مشکل، زمینه تحقق بیشتر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال را فراهم کنند.

«استان سمنان تشنه است»

رئیس شورای وحدت استان سمنان، آب را یکی از مشکلات اساسی استان برشمرد و تاکید کرد: این مهم همواره، در دولت‌های مختلف طی ۴۵ سال گذشته توسط بزرگان و اقشار مختلف مطرح شده که امیدواریم به دست با کفایت دولتمردان دولت سیزدهم حل شود.

وی ادامه داد: با اطمینان می‌توان گفت اگر مشکل آب در استان حل شود، جهش قابل توجهی در حوزه‌های تولیدات صنعتی و کشاورزی استان صورت خواهد گرفت که منجر به ایجاد اشتغال قابل توجهی نیز خواهد شد.

«ضرورت بازنگری در جانمایی جاده حرم تا حرم/ فاصله جاده از شهرها کم شود»

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود ۷۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا از استان سمنان عبور می‌کند، افتخار میزبانی بیش از ۲۰ میلیون زائر ر طول سال نصیب استان سمنان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: با وجود این تعداد زائر در طول سال متاسفانه جاده‌های استان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و در طول سال شاهد تصادفات متعددی در جاده‌های استان هستیم که بعضاً منجر به فوت، قطع عضو و صدمات دیگر به هم‌وطنانمان می‌شود.

وی اظهار کرد: این امر می‌طلبید که نسبت به اصلاح جاده‌ها اقدام شود از این رو احداث آزادراه حرم تا حرم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت که مردم استان در این خصوص انتظار دارند تا بازبینی در مسیر جاده‌ها صورت گیرد زیرا در طرح فعلی، جاده فاصله زیادی از شهرها دارد و این امر ارتباط مسافران و زائران را با شهرها قطع می‌کند.

«طرح حرم تا حرم، رونق اقتصادی ایجاد کند»

رئیس شورای وحدت استان سمنان ادامه داد: با این اوصاف، اجرای طرح حرم تا حرم، نه تنها به ظرفیت های اقتصادی فعلی استان اضافه نمی‌کند، بلکه همین مقدار رونق اقتصادی حاصل از تردد زائران در شهرها نیز پس از تکمیل پروژه از بین می‌رود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم از دولت مردمی سیزدهم تسریع در اصلاح پروژه و تکمیل آزادراه حرم تا حرم به منظور افزایش ضریب ایمنی زائرین در جاده‌ها است.

«حل مشکل معیشت مردم با جدیت پیگیری شود»

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: همانگونه که همه شاهد بودیم دولت سیزدهم یکی از مردمی‌ترین دولت‌ها از بتدای انقلاب بود به گونه‌ای که رهبری با وجود حمایت‌هایی که از همه دولت‌ها داشتند، بهترین تعبیر را خصوص زحمات رئیس دولت سیزدهم و دولتمردان این دولت به عمل آوردند و فرمودند از همه دولت‌ها حمایت می کنم اما از دولت سیزدهم، تمجید هم می‌کنم.

وی افزود: این امر وظیفه دولت سیزدهم را در خصوص حل و فصل مشکلات مردم بیشتر کرده و توقع مردم نیز از دولت آیت الله رئیسی به واسطه این تمجید مقام معظم رهبری سنگین‌تر است و لازم است در خصوص رفع مشکلات اقتصادی مردم اقدامات جدی تری صورت گیرد.

رئیس شورای وحدت استان خاطرنشان کرد: حل مشکل معیشتی مردم به افزایش وحدت و یکپارچگی آنها کمک خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896212

دیگر خبرها

  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!