Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، شیوه‌نامه اعطای کارت رفاهی هفت میلیون تومانی را ابلاغ کرد.

به گزارش قدس آنلاین، این بانک در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، نسبت به ابلاغ شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید به پنج بانک «ملی ایران»، «ملت»، «صادرات ایران»، «تجارت» و «رفاه کارگران» با سهمیه هر بانک حداقل دویست هزار فقره کارت و سقف فردی هر متقاضی هفتاد میلیون ریال اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این شیوه نامه همه اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تا کنون هیچ میزانی از سهام خود را نفروخته‌اند و همچنین کلیه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می کنند، امکان استفاده از این کارت ها را دارند.

سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ ۷۰ میلیون ریال است.

مهلت بازپرداخت اعتبار اعطایی به تشخیص موسسه اعتباری حداکثر ۱۸ ماه است.

بانک مرکزی اعلام کرده است که در راستای اجرای تصمیمات جلسه دویست و بیست و یکم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در هفتم اردیبهشت ماه 1400 و نامه معاون اقتصادی رئیس جمهوری در خصوص «اعطای کارت رفاهی و تأمین مالی زنجیره تولید»، بانک‌های عامل بر اساس شیوه‌نامه تعیین شده، نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یارانه سهام عدالت مالی زنجیره تولید شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل واردات ماشین آلات معدنی مجاز با سال ساخت حداکثر ۱۰ سال را ابلاغ و تاکید کرد: مفاد این بخشنامه مشمول تأمین ماشین آلات ذیل آیین نامه اجرایی قانون معادن است.

پیوست ۱۱ - بخشنامه تأمین ماشین آلات معدنی به این شرح است:
ماده ۱- کلیه دارندگان مجوز عملیات معدنکاری اعم از دارندگان پروانه بهره برداری اکتشاف، واحد‌های فرآوری معدنی، صنایع معدنی و دارندگان مجوز برداشت مشمول این بخشنامه میشوند. در خصوص دارندگان پروانه بهره برداری مشروط بر اینکه ۱) نسبت به تعیین تکلیف بدهی حقوق دولتی خود اقدام کرده باشند و ۲) در فرآیند سلب صلاحیت از پروانه بهره برداری نباشند و همچنین وفق ماده (۴۵) آیین نامه اجرایی قانون معادن، بیش از ۱۸ ماه از اعتبار پروانه بهره برداری آنها باقی مانده یا در موعد مقرر نسبت به انجام فرآیند تمدید اقدام نموده باشند.

مفاد این بخشنامه مشمول تأمین ماشین آلات ذیل آیین نامه اجرایی قانون معادن هستند. درخصوص دارندگان پروانه اکتشاف، واحد‌های فرآوری معدنی، صنایع معدنی و دارندگان مجوز برداشت و دارندگان پروانه‌های بهره برداری با اعتبار اولیه زمانی کمتر از ضوابط تمدید ذیل ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی قانون معادن معتبر بودن پروانه (یا مجوز صادر شده) و فعال بودن واحد ملاک عمل است.

تبصره ۱ - پیمانکاران طرف قرارداد با دارندگان پروانه‌های بهره برداری و اکتشاف مشروط به رعایت این موارد و ثبت اطلاعات پیمانکار توسط دارنده پروانه در سامانه کاداستر می‌توانند با معرفی دارنده پروانه برای گرفتن مجوز واردات ماشین آلات اقدام کنند.

تبصره ۲ - شرکت‌های دارای شبکه خدمات پس از فروش مشروط به تأیید توسط معاونت تخصصی صنعت، معدن و تجارت درصورت انعقاد قرارداد تأمین ماشین آلات و ارائه خدمات پس از فروش با دارندگان شرایط ماده ۱ می‌توانند با معرفی دارنده پروانه برای گرفتن مجوز واردات ماشین آلات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • واکنش بانک شهر به خرید سهام باشگاه پرسپولیس+عکس
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • ابلاغ شیوه‌نامه اعطای پژوهانه تشویقی پژوهشگران پر استناد برتر