Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از استانداری اردبیل، فرزاد قلندری  در جلسه بررسی طرح های مسکن ملی افزود: در صورت تاخیر این تعاونی ها، قرارداد آنها  لغو  شده  و به تعاونی دیگر واگذار می شود.
وی با اشاره به تامین رایگان زمین برای واحدهای مسکن ملی در استان اردبیل ،این اقدام را در راستای کاهش هزینه تمام شده احداث مسکن برای مردم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار اردبیل تشریح کرد: احداث مسکن برای مردم از اولویت های دولت ها بوده و همه دولت ها در این خصوص در قالب های مختلف برای تامین مسکن اقشار مختلف برنامه ریزی کرده اند 

وی با تاکید بر تسریع در روند عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی خواستار احصا نیازمندی های منابع برای تامین زیرساخت های این واحدها شد.

قلندری به اجرای واحدهای مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با مشارکت بنیاد مسکن اشاره کرد و خواستار تعیین تکلیف تعاونی هایی که عملیات اجرایی این واحدها را شروع نکرده اند، شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه از ثبت نام نهایی و واریز وجه از سوی ۲ هزار و ۵۳۴ متقاضی مسکن ملی در استان خبر داد.

محبوب حیدری افزود: زمین مورد نیاز برای این تعداد از متقاضیان تامین شده و  سازه های برخی از واحدهای در حال اجرا تا پایان شهریورماه به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: هزار واحد از تعداد واحدها با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام ره ، ۸۰۰ واحد بنیاد مسکن ، ۳۵۰ واحد در شهرک الهیه و ۴۵۰ واحد در ۱۷ هکتاری شهرک اندیشه در حال اجرا است.

حیدری گفت: با اینکه تامین زمین برای برخی تعاونی‌های دیگر انجام شده ، ولی هنوز عملیات اجرایی را شروع نکرده‌اند و  لازم است هماهنگی‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی انجام شود.

برچسب‌ها تعاونی اردبیل مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی اردبیل مسکن تعاونی اردبیل مسکن عملیات اجرایی مسکن ملی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های چندین ساله روسای اتاق های اصناف سراسر کشور تامین دستمزد بازرسان و تجهیز لجستیک واحدهای بازرسی بوده است؛ در آخرین جلسه هیات عالی نظارت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، این دغدغه مطرح و سرفصل درآمدی برای آن تعیین شد.

مجتبی صفایی افزود: امروز در دومین مرحله از تامین تجهیزات لجستیک بازرسان اتاق های اصناف سراسر کشور هستیم؛ با این توضیح که مدتی پیش، خودور تخصیص داده شد و امروز موتورسیکلت تامین شده است.

وی افزود: با به روزرسانی تجهیزات مورد نیاز واحدهای بازرسی اتاق های اصناف و تامین دیگر مباحث مالی بازرسان، برخورد با واحدهای صنفی بی‌انصاف تشدید خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: لازم به ذکر است عموم واحدهای صنفی با انصاف هستند و در تمامی شرایط سخت، پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند؛ با اندک واحدهای صنفی که نتوانسته اند در اجرای قانون به طور کامل عمل کنند، نگاه قهری نیست؛ بلکه با توجه به سیاست های بازرسی هدفمند و سامانه محور که از سوی اتاق اصناف ایران دنبال می شود، رویکرد شکایت محور اولویت خواهد داشت و این تجهیزات لجستیک که شامل خودرو و موتوسیکلت می شود، کمک خواهد کرد تا مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی تسریع شود. به این ترتیب با سودجویانی که با آبروی اصناف بازی می کنند نیز مماشاتی نخواهیم داشت.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898349

دیگر خبرها

  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند