Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:56:09 GMT

رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۳۲۸

رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت هفته آموزش، رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا را در نظر گرفته است.

نیکو یمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد ویژه اعضای هیات علمی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترتیب داده‌شده است که به مناسبت هفته آموزش در تاریخ ۱۲ الی ۱۷ تیرماه در سطح دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این فراخوان، اساتید می‌تواند با توجه به تجارب آموزشی که در زمان شیوع کووید ۱۹ داشته‌اند، یک سناریو برای تداوم آموزش در سطح کلاس درس یا سیستم آموزشی دانشگاه، برای دوران بعد از کرونا تدوین کنند.

عضو هیات علمی گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: اساتید تا تاریخ پنجم تیرماه فرصت دارند سناریو خود را به ایمیل director@edc.mui.ac.ir ارسال کنند تا ضمن اهداء جوایز به سناریوهای برگزیده، مطلب آنها در کتاب هفته آموزش منتشر شود و یا در صورت مناسب بودن سناریوها در برنامه‌ریزی‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: دوران شیوع کووید ۱۹، تجربیات بسیاری در حوزه آموزش به همراه داشته است. اساتید، دانشجویان و نظام آموزشی در این دوران با این شیوه آموزشی جدید همگام شدند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در این حوزه به‌دست‌آمده است. نظام آموزشی در تقویت زیرساخت‌ها وارد شد، اساتید ظرفیت بالایی در ارائه آموزش مجازی و تهیه محتوای دروس کسب کرده‌اند و دانشجویان یاد گرفتند مدیریت آموزش با خودشان است. 

یمانی با بیان اینکه بحران کووید در یک سال و نیم گذشته تجربیات بسیاری در حوزه آموزش مجازی و برگزاری امتحانات به شیوه برخط (آنلاین) داشته است، تأکید کرد: دیدگاه ما این است که در زمان بعد از کرونا که آموزش‌ها به حالت عادی برمی گردد، نمی‌خواهیم تمام تجربیات آموزش مجازی که در این دوران کسب‌شده را کنار بگذاریم و باید از این فرصت پیش‌آمده و ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در این دوران کسب کرده‌ایم، استفاده مناسبی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در روز ۱۶ تیر ماه یک پانل دوساعته در خصوص تداوم آموزش در پساکرونا برگزار می شود که اساتید در خصوص تأثیر کووید در آموزش عالی، میزان آمادگی برای برخورد با این بحران، توانمندی اساتید و تأثیر این بحران بر آموزش عالی و فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایجادشده در این حوزه به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جهان پساکرونا کروناویروس آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق توسط معاونت غذا و داروی این دانشگاه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، کامران قدس اظهار کرد: در طرح ستاد نوروزی، ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

وی افزود: از بیست‌وچهارم اسفند سال‌جاری ۱۴۰۲ الی هجدهم فروردین سال‌جاری، معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه کننده فراورده‌های سلامت محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

قدس با اشاره به اینکه در مدت زمان مذکور ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فراورده‌های سلامت محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: گواهی صادرات برای ۱۰ فقره فرآورده‌های غذایی شامل نمک، لواشک و شکلات به مقدار دو هزار و ۱۸۵ تن صادر و در راستای تشدید نظارت بر فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی موجود، از ۱۰۰ مورد از محل‌های عرضه این فرآورده‌های غذایی بازدید شد.

کد خبر 744452

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • جامعی: راز‌های کائنات و مغز انسان هنوز سر به مهر مانده است
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • همه با هم برای جوانی جمعیت