Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور امروز -سه‌شنبه- از «خورخه آریاسا» همتای ونزئلائی خود استقبال کرد.

دو طرف قرار است درباره همکاری بین مسکو و کاراکاس در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و مسائیل دیگر گفت‌و‌گو کنند. 

آریاسا روزهای ۲۱ تا ۲۳ ژوئن را در مسکو به سر می‌برد و این دیدار در سالروز امضای معاهده دوستی و همکاری بین مسکو و کاراکاس و در راستای تقویت شراکت استراتژیک بین دو کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار است که لاوروف وآریاسا بر موضوع مبارزه با ویروس کرونا تمرکز و موضع همکاری دو جانبه در زمینه های تجارت، اتصاد، علوم و فناوری و حوزه های انسانی را بررسی کنند.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان تشکل‌های مردمی مرتبط با موضوع جمعیت با دبیراجرایی جایزه جوانی جمعیت دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار با جضور موسوی پناه مدیر کل هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیر برگزاری رویداد کانون‌های فرهنگی و مساجد و حجت الاسلام رنجبر دبیر تشکل‌های فراگیر تبلیغ، حجت الاسلام رضا رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده و مسئول بخش سازمان‌های مردم نهاد جایزه ملی جمعیت و خانم ارشادی از بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

ارشادی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: راه اندازی قرار گاه سبحان برای آموزش و تقویت زیر ساخت‌های فرزند آوری و بسترسازی‌های مناسب برای رشد جمعیت، حمایت مالی از مشکلات ناشی از درمان ناباروری زوجین و نیز حمایت از خانواده‌ها تا ۲ سال درخصوص تامین پوشاک و تغذیه نوزادان از جمله اقداماتی است که ما در موسسه آبشار عاطفه‌ها در حال انجام آن در سراسر کشور هستیم.

در این دیدار حجت الاسلام احسان رنجبر گفت: الحمدلله ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و روحانیت به عنوان به عنوان مرجع و نهاد اجتماعی مورد وثوق جامعه می‌توانند در این زمینه نقش فعال و موثری داشته باشند.

وی افزود: قریب به ۴۰۰ گروه تبلیغاتی در این زمینه درحال فعالیت هستند و یکی از اصلی‌ترین اهداف این گروه ها، مردمی سازی تبلیغات در نشر و بسط گفتمان سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت است.

درادامه این دیدار زهرا سادات موسوی پناه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی در مساجد گفت: مساجد هنوز هم می‌توانند به عنوان مرجع و پایگاه اجتماعی بسیاری از معضلات اجتماعی درد‌ها و آلام جامعه را تسکین بخشند و هنوز قدرت و مرجعیت مساجد را کمتر مرجع اجتماعی داراست.

وی افزود: امیدوارم دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت بتواند به صورت مستمر فضایی ایجاد کنند تا بستر‌های لازم برای رشد جمعیت در طول سال با هدف تسهیل برای خانواده و فرزند آوری صورت گیرد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • همکاری آذربایجان و افغانستان در زمینه پزشکی
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد+ فیلم
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم