Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار قرچک از اتمام عملیات احداث اولین پایانه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: پایانه تاکسی قرچک در مجاورت پارک ولایت به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا از قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار کرد: به منظور رفاه شهروندان و با توجه به شرایط ترافیکی مرکز شهر و ازدحام تاکسی های 3 محور شهرک گلها، قشلاق جیتو و پاکدشت، عملیات احداث اولین پایانه تاکسی شهر قرچک آغاز و هم اکنون این پایانه آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایمنی شهروندان یکی از مهم ترین مولفه ها برای تردد و حمل و نقل در شهر محسوب می‌شود، از همین رو در تلاش بودیم تا اولین پایانه تاکسی در شهر قرچک را احداث کنیم که این مهم به نتیجه رسید.
این مدیر شهری گفت: احداث و توسعه پایانه های حمل و نقل عمومی در نقاط پر تردد شهر نقش مهمی در مدیریت جابجایی مسافران دارد، لذا این پایانه تاکسی در زمینی به مساحت 900 مترمربع احداث شد.
خرمی شریف در پایان با بیان اینکه 140 تاکسی در ایستگاه شهرک گلها، قشلاق جیتو و پاکدشت فعالیت دارند، اظهار کرد: این پایانه با اعتباری بالغ بر بیش از 700 میلیون تومان و ظرفیت داخلی پارک 50 تاکسی احداث شده است.
انتهای پیام/ح.ابویسانی



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولین پایانه تاکسی قرچک آماده بهره برداری پایانه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • امیدها برای آبگیری سد‌های قشلاق و کبوترلانه
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری