Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرروه استان‌ها ـ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس ‌صبح امروز از شهرک دارویی برکت در ساوجبلاغ بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد باقر قالیباف صبح امروز با حضور در شهرک دارویی برکت در حوزه استحفاظی شهرستان ساوجبلاغ از این شهرک بازدید کرد.

بازدید رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی از خبرگزاری تسنیمبازدید معاون و سخنگوی قوه قضائیه از ستاد مرکزی نظارت بر انتخاباتبازدید سرزده قالیباف از فاز 8 شهر پردیس

در این بازدید  شهبازی استاندار البرز ، حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس در این دیدار از شرکت تولید واکسن کوو ایران برکت متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند تولید و فرآوری کدو تنبل در مزارع آمریکایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) فرآیند دیدنی تولید کنسرو خرچنگ، ماهی تن، صدف و میگو در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند/ مقاومت ملت غزه بی‌نظیر است/ پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است/ اسماعیل هنیه: ما مجلس شورای اسلامی را مجلس حامی فلسطین و مقاومت فلسطین می‌دانیم
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • فرایند تولید و فرآوری کدو تنبل در مزارع آمریکایی (فیلم)
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است