Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:26:04 GMT

پرچم گنبد مطهر امام رضا (ع) تعویض شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۸۱۷۲

پرچم گنبد مطهر امام رضا (ع) تعویض شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام هشتم (ع)، پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد.

همزمان با خجسته سالروز میلاد شمس‌الشموس حضرت رضا (ع) آئین معنوی تعویض پرچم گنبد حرم مطهر، تعویض پوش ضریح مطهر و خطبه خوانی خدام امام رضا (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

آئین معنوی تعویض پرچم گنبد و خطبه‌خوانی همه ساله در سالروز ولادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5241653

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه کرامت حرم امام رضا ع ولادت امام رضا ع مشهد انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام پرچم گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم

همزمان با نیمه رمضان جشن اولین روزه‌داری ۴۰۰ دختر ایتام و فرزندان شهدای مدافع حرم در باغ خاتون با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، همزمان با نیمه رمضان بنیاد کرامت میزبان 400 دختر از شهر امام مهربانی است؛ دختران روزه اولی، قبل از اذان، برای برپایی جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و جشن شکرگذاری اولین روزه داریشان به باغ خاتون می‌رسند.

محفلی معنوی با حضور فرشته های روزه دار برگزار می‌شود و آنها با چهره های خندان و چادرهای گلدارشان بر زیبایی «باغ خاتون» می‌افزایند؛ تعدادی از بچه ها هم قاب عکس پدرانشان را در دست دارند، شهدای مدافع حرم، پدرانی که یادشان زینت محفل می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی به دختران روزه اولی شهرمان،ضمن تبریک روز عید و خوش آمدگویی می‌گوید:تبریک دختران عزیزم که روزه اولی هستید، اینکه خداوند تکالیف حجاب و روزه را برایتان قرار داده، دلیلش این است که خدا بندگانش را دوست دارد.

وی خطاب به فرزندان شهدای حاضر در مراسم می‌افزاید:مدیون شهداییم و انشاالله خداوند روح پدرانتان را با امام رضا(ع) محشور بفرماید.

صدای اذان که در باغ خاتون می پیچد فرشته های روزه دار نمازشان را به پدر معنوی شان اقتدا می‌کنند و سپس دختران به همراه مادرانشان افطار را میهمان حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) می‌شوند.

.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • حال و هوای زائران نوروزی در حرم مطهر رضوی + فیلم
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصویر
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز
  • ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد
  • سفره اکرام رضوی در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)
  • نصب کتیبه زیبای نام امام‌حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی + فیلم