Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیتۀ مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: این انصاف نیست که این نکات (قطعی برق) مطرح شود و من مطمئنم بحث فقط به خاطر فرسودگی امکانات بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل مهدی در خصوص قطعی برق ورزشگاه آزادی در دیدار استقلال - پدیده اظهار داشت: به هر لحاظ بحث فرسودگی زیر ساخت‌ها در فصول مختلف برای ما مشکل‌ساز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی بحث تکنولوژی است. ورزشگاه آزادی پایگاه ملی ماست و عزیزان شبانه‌روز کار می‌کنند. این انصاف نیست که این نکات (قطعی برق) مطرح شود و من مطمئنم بحث فقط به خاطر فرسودگی امکانات بود.

وی در مورد حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس در اصفهان و روند رسیدگی به این پرونده تصریح کرد: مسیری که تیم پرسپولیس حرکت کرد، یک اتوبان بود. در مسیر از بالای یک پُل چند نارنجک دستی پرتاب شد که دو نارنجک به اتوبوس پرسپولیس برخورد کرد. خدا را شکر در وهله اول اتفاقی نیفتاد، چون با سرعتی که اتوبوس پرسپولیس داشت احتمال واژگونی اتوبوس نیز بود. خطر بزرگی بود که از سر پرسپولیس و فوتبال گذشت.   سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: ما سعی کردیم شرایط را در اصفهان مدیریت کنیم. خوشبختانه بازی برگزار شد اما چون این اتفاق بیرون از ورزشگاه رخ داد و یگان امداد به‌عنوان اسکورت همراه تیم بود، بلافاصله پیگیری‌ها انجام شد و دو نوجوان زیر ۱۸ ساله دستگیر شدند و در اختیار ارکان قضایی قرار گرفتند.   مهدی در واکنش به این پرسش که این دو نوجوان اهل کجا بودند، گفت: از حومه شهر اصفهان بودند و به هر حال شیطنت‌های نوجوانی بود. من دقیقاً گزارش‌های پلیس را مطالعه نکردم اما باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان هم از این قضیه ناراحت هستند.   وی در خصوص زمان اعلام رأی این پرونده در کمیته انضباطی توضیح داد: در مورد کمیته انضباطی هم چون این کمیته‌ها مستقل از سازمان لیگ عمل می‌کنند خبری از آن نداریم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد