Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – دور گروهی یورو ۲۰۲۰ روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند و تاکنون با پایان بازی‌های سه گروه نخست تکلیف بیشتر تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده است.   با پایان دیدار‌های شب گذشته (دوشنبه) صعود ۱۱ تیم به جمع شانزده تیم نهایی قطعی شده و در ۶ دیدار باقی مانده تا اتمام دور گروهی تنها ۵ تیم دیگر شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با اتمام دیدار‌های دیشب و بررسی امتیازات تیم‌ها صعود تیم‌های انگلیس و جمهوری چک از گروه D، سوئد از گروه E و فرانسه از گروه F به مرحله حذفی قطعی شد، زیرا این چهار تیم با کسب ۴ امتیاز و باتوجه به جدول تیم‌های سوم گروه‌ها صعودشان به مرحله یک هشتم پایانی پیش از انجام بازی سوم مسجل شد.

تاکنون صعود تیم‌های ملی ایتالیا، ولز، بلژیک، دانمارک، هلند، اتریش، انگلیس، جمهوری چک، سوئد و فرانسه به دور حذفی مسجل شده و تیم ملی سوئیس هم باتوجه به کسب ۴ امتیاز تنها تیم سومی است که از گروه A حضورش در جمع شانزده تیم نهایی قطعی شده است.

با این شرایط امروز و فردا شاهد بازی‌های بسیار حساسی در شش بازی باقی مانده از سه گروه دیگر خواهیم بود. از گروه D نبرد مرگ و زندگی بین دو تیم یک امتیازی کرواسی و اسکاتلند برگزار خواهد شد و تنها سه امتیاز می‌تواند صعود یکی از این دو تیم را قطعی کند.

از گروه E صعود سوئد قطعی شده، اما اسپانیای دو امتیازی رو در روی اسلواکی سه امتیازی قرار می‌گیرد و ماتادور‌ها بهتر از هر کسی می‌دانند با برد در این بازی و ایستادن در رده دوم بدون، اما و اگر راهی دور حذفی می‌شوند، ولی شرایط ماتادور‌ها آنقدر هم بد نیست، زیرا شاگردان انریکه به دلیل نداشتن باخت در صورت کسب تساوی هم از شانس بالایی برای حضور در یک‌هشتم نهایی برخوردارند.

از گروه F که به گروه مرگ ملقب است تاکنون فرانسوی‌ها با چهار امتیاز صعودشان را مسجل کرده‌اند، اما پرتغال که مدافع عنوان قهرمانی‌ است باید در دیدار آخرش مقابل فرانسه به امتیاز بگیرد تا امیدهایش برای صعود زنده بماند. در سوی مقابل آلمان هم که در کنار پرتغال سه امتیازی است در دیداری نسبتا آسانتر به مصاف مجارستان خواهد رفت تا در صورت کسب پیروزی راهی دور حذفی شود؛ البته مجار‌ها هم با یک امتیاز بدون امید نیستند و می‌توانند با خلق شگفتی مقابل مانشافت به یک هشتم نهایی صعود کنند.   بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| تداوم پیروزی‌های بلژیک با شکست فنلاند/ صعود عجیب وایکینگ‌ها به دور حذفی با گلباران تزارها + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یک هشتم نهایی دور حذفی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال

آفتاب‌‌نیوز :

لحظه گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی برای پورتو در جام حذفی پرتغال را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه