Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در دویست و هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور ویدئوکنفرانسی اعضای کارگروه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان سمنان آغاز شده است و واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه بهین‌یاب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، ۵۲ طرح صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۶۵۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی جدید ۵۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مجموع واحدهای معرفی‌شده، ۹ واحد به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۳ واحد به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

تشنه‌دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان سمنان، تا این جلسه، مشکلات یک هزار و ۲۶۰ واحد تولیدی مشکل‌دار موردبررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع موجود حدود دو هزار و ۶۹۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دستور کار این جلسه اظهار کرد: در این نشست، مشکلات سه واحد تولیدی استان در خصوص امور بانکی و زیربنایی موردبررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

تشنه‌دل تأکید کرد: به جهت تحقق شعار سال، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جهت مانع زدایی و رفع مشکلات پیش روی تولید هماهنگی و همکاری لازم با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته باشند تا بتوانیم به تولید و رونق آن در استان سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تولید صنعت تسهیلات رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان اشتغال زایی بخش صنعت رفع موانع تولید رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان استان سمنان رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون