Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پروژه پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار شهید حاج حسین همدانی همزمان با میلاد امام رضا(ع) به طور رسمی پس از مدت‌ها چشم انتظاری افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، پروژه پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی همزمان با میلاد امام رضا(ع) به طور رسمی افتتاح شد. در این مراسم  شاهرخی استاندار،  آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان،  حاجی بابایی نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، محمدی فرماندار همدان،  صوفی شهردار همدان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استانی و شهرستانی  نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با بیان اینکه تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در رأس آن شهردار و شورای فعلی شهر همدان قابل تقدیر و تشکر است اظهار داشت: موفقیت هر کدام از مدیران استان موفقیت همه است چرا که مردم تفکیکی بین مسئولیت‌ها قائل نیستند و همه اتفاقات و اقدامات را به پای همه مسئولان می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند هم‌افزایی و انسجام بیشتر مدیران استان برای انجام امور مربوط مردم هستیم گفت: آنچه برای مردم مهم است پیش رفتن امور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان  با بیان اینکه پیشتر نیز گفته ام که باید پیوست‌های مورد نظر از جمله  پیوست فرهنگی ضمیمه پروژه‌های عمرانی شود افزود: مسئولان باید تلاش کنند از ظرفیت‌های ممکن در استان برای پیشرفت همدان به ویژه  مناطق کم برخوردار استفاده شود.

حمیدرضا حاجی بابایی نیز با اشاره به اینکه پروژه‌ها و اقدامات بزرگی در استان همدان در حال انجام است اظهار داشت: عملکرد خوب حوزه علوم پزشکی استان همدان در کشور بی نظیر بوده و به همین دلیل استان همدان جزو 10 استان نخست کشور است.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در سطح استان و شهر همدان در حال انجام شدن است گفت:  پل شهید همدانی از پروژه‌های مهم و اثر گذار در طرح ترافیکی و شهری همدان است.

نماینده مردم همدان در مجلس با این توضیح که مدیران خدمات‌رسان و دیگر ارگان‌های خدما‌ت‌رسانی نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشتند عنوان کرد: پروژه‌ها و اقدامات بزرگی در استان همدان در حال انجام است که هرکدام نقش مهمی در توسعه استان را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به پروژه 330 تختخوابی بیمارستان اکباتان مطرح کرد: این پروژه که از طرح های مهم استان به شمار می آید با اعتبار هزار میلیارد تومان در دست اجرا بوده و به زودی افتتاح می‌شود.

حاجی بابایی از اجرای طرح بیمارستان هزار تختخوابی همدان  خبر داد و گفت: مقدمات اجرای این طرح نیز فراهم شده است طرحی که با تلاش استاندار همدان در دست اجرا بوده و از دیگر پروژه‌های مهم، چشمگیر و اثرگذار استان به شمار می آید.

وی همچنین از افتتاح قریب الوقوع بیمارستان جامع سرطان همدان خبر داد و  بیان کرد: این پروژه نیز در حال اتمام  بوده و امکانات خاص این بیمارستان مانند برخی دستگاه‌ها که برای خریدشان هزینه‌های میلیاردی شده است؛ نصب شده و یا به زودی نصب خواهد شد.

نماینده مردم همدان همچنین از افتتاح دو موزه بزرگ همدان در سال 1400 خبر داد و گفت: در بخش آب و فاضلاب نیز برای اجرای دو طرح بزرگ آن در استان هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

استاندار همدان نیز در این برنامه با بیان اینکه تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در رأس آن شهردار و شورای فعلی شهر همدان قابل تقدیر و تشکر است، اظهار داشت: پروژه‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جدی در افق بلند مدت برای همدان در نظر گرفته شده که استان همدان را در جایگاه اصلی خود قرار خواهد داد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 300 پروژه مهم و اثرگذار در استان همدان در حال انجام و اجرا است عنوان کرد: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری در کنار شورای جدید شهر همدان، در دست‌یابی به اهداف مورد نظر موفق باشند.

  این مقام مسئول درباره طرح جامع شهر همدان نیز با بیان اینکه این طرح نقشه‌ راه ما برای توسعه شهر همدان است که نیاز به کارشناسی‌ها و مشاوه‌های تخصصی دارد توضیح داد: قطعا با اجرایی شدن طرح جامع شهری همدان، فضای شهری دگرگون خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان  نیز در حال اجرا است مطرح کرد: این پروژه با طراحی  روز دنیا و مطابق با استانداردهای کشورهای اروپایی به زودی اجرا می‌شود تا پاسخگوی دغدغه مردم باشد.

 شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه  تلاش کردیم  این پروژه را با وجود مشکلات متعددی که  در کشور به وجود آمد به سرانجام برسانیم اظهار داشت: سعی کردیم با همکاری دیگر مسئولان استان ظرف سه سال چهره شهر را تغییر دهیم. 

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی مختلفی در سطح شهر در حال انجام است گفت: توسعه فضای سبز، ساخت دو پارک بزرگ  250 و 100 هکتاری، معبر گشایی، توسعه متوازن شهر و توجه به مناطق محروم شهر از مهمترین برنامه های ما در همدان بوده است.

شهردار همدان با این توضیح که پل شهید همدانی از  پروژه‌های بزرگ شهری است که مسائلی مانند شیوع بیماری کرونا، تحریم و غیره سبب طولانی شدن اجرای این پروژه شد بیان کرد: امروز علاوه بر این پروژه، معبر سردار شهید قهاری سعید تا  پل امام حسین(ع) به نام شهید شاخص استان سردار شهید علیرضا حاجی بابایی نام گذاری می‌شود.

آسفالت نامناسب معابر؛ بزرگ‌ترین معضل مدیریت شهری بجنورد + تصاویر نامزد شورای ائتلاف شورای شهر اراک: به پیشنهادات و فشارهای احزاب سیاسی در مدیریت شهری پایان می‌دهیم + فیلم‌ نامزد شورای ائتلاف شورای شهر اراک: اقدامات مدیریت شهری اراک باید برای مردم شفاف‌سازی شود + فیلم‌

وی بیان کرد: توجه به سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های ما برای توسعه شهر همدان بوده است به همین منظور نیز امروز سرمایه گذارانی از کشور ترکیه در استان حاضر شده اند تا برای ساخت شهرکی توریستی در کنار دانشگاه آزاد سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی داشته باشند.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد همدان در حال انجام استان همدان مدیریت شهری حاجی بابایی شهید همدانی سردار شهید شهر همدان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان