Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز (اول تیرماه) به مشمولان این تسهیلات پرداخت می شود.

علی خدامی مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی و همکاری بانک عامل پرداخت این تسهیلات برای بیش از 1350 نفر از متقاضیانی که شرایط لازم را برای دریافت این نوع تسهیلات داشتند، امروز سه‌شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ به حساب بازنشستگان مشمول واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه نرخ این تسهیلات ۱۰درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است، افزود: در این دوره نیز تعداد زیادی از افراد بازنشسته تحت پوشش تقاضای خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده بودند که پس از بررسی های لازم، بیش از 1350 نفر مشمول شدند

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: به دنبال تصویب شورای اسلامی شهر مبنی بر طرح تخفیف و کاهش عوارض، در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

محمد وحید نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، از کاهش عوارض خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر با تأیید مراجع ذی صلاح، طرح تخفیف و کاهش عوارض در چهار ماهه نخست سال ۲۵ درصد، چهارماهه دوم ۲۰ درصد و در چهارماهه سوم ۱۵ درصد خواهد بود.

وی افزود: مؤدیان عوارض ساختمانی خود را در بازه زمانی که اعلام شده پرداخت کنند به صورت نقدی از این تخفیف و یا کاهش عوارض می‌توانند برخوردار شوند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تصریح کرد: این مصوبه‌ای برای عموم شهروندان قابل اجراست و مشمول تمام شهروندان عزیز می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیر ماه بهره مند شوند.

وحید نیا با اشاره به دیگر تخفیف‌ها مانند قانون جوانی جمعیت تاکید کرد: در راستای اهداف تعیین شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولین داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های در سال‌های اخیر با شرط یک بار استفاده، تکرار شده است، عنوان کرد: از دیگر تخفیف‌ها می‌توان به طرح‌های تخفیفی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا که در قانون جامع ایثارگران و قوانین بودجه در نظر گرفته شده اشاره کرد.

کد خبر 745817

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد