Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:42:20 GMT

خلاقیت تازه لوییس سوارز در وقت‌کشی!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۰۹۲

خلاقیت تازه لوییس سوارز در وقت‌کشی!

اروگوئه بامداد امروز اولین امتیاز خود در کوپا آمه ریکا را با تساوی 1-1 برابر شیلی کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یک گل به خودی از آرتورو ویدال در دقیقه 66 بازی دروازه شیلی را باز کرد و نتیجه مسابقه اروگوئه و شیلی را به تساوی 1-1 کشید و گل ادواردو وارگاس در نیمه نخست بازی برای سرخ پوشان را بی اثر کرد.

این نتیجه ای بود که اروگوئه پس از یک شروع نامطلوب در کوپا امه ریکا به شدت به آن نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروگوئه در چهار بازی قبلی خود پیش از تساوی برابر شیلی نتوانسته بودند پیروز شوند و در هیچ کدام از این بازی ها موفق به گلزنی نیز نشدند.

 

 

اما خوشبختانه روند بی ثمر آنها اکنون رسما به پایان رسیده است و این لوئیز سوارز، بهترین گلزن اروگوئه، بود که نقش مهمی در گل این تیم در بازی برابر شیلی داشت.

روی یک ضربه کرنر سوارز به توپ ضربه زد و در ادامه آرتورو ویدال را مجبور به اشتباه کرد تا دروازه شیلی باز شود.

سوارز در پنج دقیقه پایانی بازی نیز در یکی از صحنه های کلیدی بازی نقش داشت. اما این بار لازم نبود که از هیچ کدام از مهارت های ارزشمند فوتبالی اش بهره بگیرد بلکه بار دیگر نشان داد که استاد شیطنت در زمین است.

در دقیقه 87 مسابقه سوارز یک راه کاملا جدید و نبوغ آمیز برای تلف کردن وقت ابداع کرد!

ستاره اروگوئه کفش خود را در محوطه جریمه شیلی و درست مقابل براوو، دروازه بان این تیم، از پا درآورد و وقتی براوو خواست تا بازی را شروع کند، سوارز در حالی که داشت تلاش می کرد دوباره کفشش را بپوشد مقابل او ایستادتا مانع از شروع سریع بازی شود.

براوو تلاش کرد تا توپ را از بین پاهای سوارز رد کند اما دو بار در انجام این کار ناموفق بود!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نظر می رسد که مهاجم با استعداد اروگوئه هرگز عوض نخواهد شد!

سوارز و اروگوئه اکنون امیدوارند تا بتوانند رقابت های مرحله گروهی کوپا آمه ریکا را با موفقیت به پایان برسانند.

 

آنها طی هفت روز آینده با بولیوی و پاراگوئه بازی می کنند، دو مسابقه ای که انتظار می رود به راحتی در آن برنده شوند.

 

 

 

اروگوئه تیم ملی اروگوئه لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اروگوئه تیم ملی اروگوئه لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت

به گزارش قدس آنلاین، در ایام نوروز ۱۴۰۲، پلتفرم فیلیمو با رونمایی از برنامه گفتگو محور طنز "عیدیHD" به کارگردانی و اجرای امیرحسین قیاسی، گامی نو در عرصه سرگرمی مخاطبان خود برداشت. این برنامه ۱۰ قسمتی با فضایی شاد و صمیمی، با بهره‌گیری از طنز هوشمندانه، خلاقیت در اجرا، حضور چهره‌های محبوب و استفاده از جذابیت‌های بصری و موسیقی، به یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی تبدیل شد و توانست نام خود را در میان برنامه‌های گفتگو محور طنز ماندگار کند.

برخلاف بسیاری از برنامه‌های گفتگو محور مرسوم که در چارچوب سوالات کلیشه‌ای و تکراری گرفتار شده‌اند، عیدیHD با اتکا به خلاقیت و نوآوری، فضایی متفاوت و جذاب را برای مخاطبان خود رقم زد. قیاسی با دوری از کلیشه‌ها و پرسش‌های تکراری، به گفتگوی صمیمی و خودمانی با مهمانان برنامه می‌پرداخت و با طرح پرسش‌های ظریف و طنزآمیز، آنها را به واکنش‌های جالب و خنده‌دار وادار می‌کرد. این رویکرد، فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان ایجاد می‌کرد و آنها را به تماشای ادامه برنامه ترغیب می‌کرد.

علاوه بر پرسش‌های طنزآمیز، قیاسی از خلاقیت در اجرا نیز بهره می‌برد. استفاده از جذابیت‌های بصری مانند نمایش تصاویر و ویدئوهای مرتبط با موضوع گفتگو، اجرای حرکات طنزآمیز و همچنین خرق عادت در نحوه معرفی مهمان، به جذابیت برنامه می‌افزود. این خلاقیت‌ها، عیدیHD را از یک برنامه گفتگو محور معمولی متمایز می‌کرد و آن را به تجربه‌ای منحصر به فرد برای مخاطبان تبدیل می‌کرد.

حضور چهره‌های محبوب و شناخته شده سینما و تلویزیون در عیدیHD، از دیگر عوامل موفقیت آن بود. مریم امیرجلالی، ابوطالب حسینی، بهمن هاشمی و ... از جمله مهمانان این برنامه بودند که با حضور خود، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زدند. این چهره‌های محبوب با شوخ طبعی خود، به جذابیت برنامه می‌افزودند و مخاطبان را به تماشای ادامه آن ترغیب می‌کردند.

استفاده از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و نوستالژیک در برنامه، حس و حال خاصی به آن می‌بخشید. بخش اجرای زنده موسیقی که ترانه‌های خاطره‌انگیز را با ملودی‌های متفاوت اجرا می‌کرد، از دیگر جذابیت‌های عیدیHD بود. این بخش از برنامه، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و صمیمی، حس نوستالژی را در مخاطبان زنده می‌کرد و آنها را به یاد خاطرات گذشته می‌انداخت.

تیتراژ ابتدایی برنامه که ترکیبی از آهنگ‌های ضرب‌دار با رژه ارتش‌های مختلف جهان بود، از همان ابتدا نوید یک برنامه متفاوت و سرگرم‌کننده را می‌داد. این تیتراژ بامزه و خلاق، مخاطبان را برای تماشای ادامه برنامه مشتاق می‌کرد و آنها را به دنیای طنز و خلاقیت عیدیHD رهنمون می‌شد.

عیدیHD با طنز هوشمندانه، خلاقیت در اجرا، حضور چهره‌های محبوب و استفاده از جذابیت‌های بصری و موسیقی، به یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی در فیلیمو تبدیل شد. این برنامه نشان داد که با کمی خلاقیت و نوآوری، می‌توان برنامه‌های گفتگو محور را به تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطبان تبدیل کرد. عیدیHD نه تنها لحظات مفرحی را برای مخاطبان خود رقم زد، بلکه به عنوان نمونه‌ای از یک برنامه گفتگو محور خلاق و متفاوت، در ذهن مخاطبان ماندگار شد و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ برنامه‌های گفتگو محور طنز در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان