Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در ارتباط با تامین مالی منابع خرید واکسن گفت: هزینه خرید ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس از محل منابع ارزی در عراق پرداخت شد.

به‌ گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در ارتباط با تامین مالی منابع خرید واکسن گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، از منابع ارزی موجود در بانک تجارت عراق، امروز مبلغ ۱۱۵ میلیون فرانک سوئیس به حساب بانک سوئیسی برای دریافت ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با عراق هشتم خرداد از صدور مجوز برای تامین منابع ارزی ایران در عراق برای خرید ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس و انتقال این مبلغ به یک بانک اروپایی خبر داده بود.

اردکانیان، همچنین پیشتر اعلام کرده بود: ارز مورد نیاز خرید واکسن کرونا از روسیه از محل مطالبات ایران از عراق تامین و به زودی نخستین پرداخت انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردکانیان واکسن کرونا منابع خرید واکسن ۱۶ میلیون دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که سال گذشته به عنوان معضل در این منطقه شناسایی شد، مربوط به کسری پارکینگ‌های بیمارستانی بود. علیرضا صادقی‌بخش افزود: بر این اساس احداث ۲ پارکینگ برای بیمارستان‌های شریعتی و امام خمینی در دستور کار قرار گرفت که هزینه‌های آن از محل عوارض کسری پارکینگ تأمین می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۶ گفت: بر این اساس شهرداری منطقه ۶ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از عوارض کسری پارکینگ را در اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک بلوکه کرد تا صرف ساخت دو پارکینگ شود.

معاون شهردار منطقه ۶ همچنین گفت: برآورد‌ها حاکیست بیمارستان شریعتی حدود ۱۵۰۰ کسری پارکینگ دارد که با ایجاد پارکینگ در ساختمان قدیمی این بیمارستان حدود نیمی از نیاز آن تأمین خواهد شد؛ البته برنامه‌ای برای ایجاد پارکینگ زیرسطحی خیابان باقرخان در شمال بیمارستان شریعتی هم داریم که بخش دیگری از نیاز پارکینگ را پوشش می‌دهد.

علیرضا صادقی‌بخش افزود: پارکینگ بیمارستان امام خمینی نیز در جنوب محوطه بیمارستانی در خیابان میرخانی ساخته می‌شود که حدود ۶۵۰ واحد پارکینگ را تأمین خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران همچنین گفت: برای ایجاد پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ ارتش نیز توافق‌نامه‌ای امضا شده تا در محدوده زمینی که متعلق به این بیمارستان است برای احداث پارکینگ اقدام و یک ورودی از بزرگراه شهید چمران برای آن ایجاد کنیم.

به گفته علیرضا صادقی‌بخش: پارکینگ بیمارستان امام خمینی، یکسال و پارکینگ بیمارستان شریعتی حدود ۲ سال دیگر بهره برداری خواهد شد، اما پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ به علت اینکه قرار است به صورت مکانیزه احداث شود در ۲۷ خرداد راه‌اندازی می‌شود و ۳۰۰ واحد ظرفیت خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند