Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ما مشکل داوری در بوکس داریم نه بازیکن قزاق؛ آنها لابی قوی دارند و فدراسیون جهانی دست آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در مورد کسب سهمیه این رشته در المپیک توکیو اظهار داشت: اگر مسابقات قهرمانی فرانسه ابطال نمی‌شد با پنج تا شش سهمیه به المپیک اعزام می‌شدیم ولی الان با دو نفر می‌رویم که هر دو بوکسورهای قابلی هستند و امیدواریم در المپیک بهترین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه ازبکستان و قزاقستان حریفان اصلی ایران در المپیک هستند، تاکید کرد:  بین شش نفر اول دنیا چهار نفر آسیایی هستند  در مسابقات اردن،  قزاق‌ها را بردیم. ما دو باخت و دو برد داشتیم که یک باخت نزدیک بود. ما مشکل داوری در بوکس داریم نه بازیکن قزاق. آنها لابی قوی دارند و فدراسیون جهانی دست آنها است. در اردوی ازبکستان چیزی کم نداشتیم بلکه بهتر بودیم فقط آنها حمایت‌های خوبی دارند. تمام مخارج  آنها مجانی است و دغدغه مالی ندارند. امیدوارم تدبیری در تمام رشته ها اندیشیده شود که قهرمانان ما هم دغدغه مالی نداشته باشند. البته در زمان حضور صالحی‌امیری دغدغه نداشتیم و همه چیز نسبتا خوب بود امیدوارم در المپیک بدرخشیم.   استکی در پاسخ به این سوال که بوکس چقدر شانس کسب مدال در المپیک دارد، گفت: من روحیاتم به گونه‌ای است که نمی‌خواهم فقط شرکت‌کننده باشیم. در حضورم در تیم ملی در دو سال گذشته در جهانی تا مدال جهانی رفتیم بعد ترکیه را بردیم در اردن سه سهمیه گرفتیم که دو تا به ما دادند. بعد به کرونا خوردیم و بعد از آن اردوهای خوبی داشتیم. در قهرمانی آسیا هم درخشیدیم. جدا از بحث مدال شیوه ملی پوشان طوری بود که نگاه ها به بوکس ایران عوض شد. به توکیو می‌رویم تا بهترین عملکرد فنی و بدنی را داشته باشیم اما در نهایت همه چیز دست خدا است.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند

حسین زیوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سطح بالای داوری مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: بهترین داوران جهانی و آسیایی ایران قضاوت مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از ۲۶ اردیبهشت در همدان آغاز شده و تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد را برعهده دارند.

وی افزود: کیفیت داوری مسابقات با حضور داوران کارکشته بسیار کم نقص بوده است.

داور آسیایی کاراته استان همدان با اشاره به فراهم کردن بهترین امکانات برای میزبانی مسابقات گفت: تلاش کردیم بهترین شرایط را برای نظم مسابقات در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان فراهم کنیم.

زیوری خاطرنشان کرد: معمولاً در مسابقات کاراته اطراف تاتامی‌ها شلوغ بوده و همین موضوع آرامش را از داور می‌گیرد و در نهایت تمرکز داور برای قضاوت بهم می‌ریزد اما در این مسابقات نظم مثال‌زدنی را فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه قضاوت‌های کم‌نقصی را شاهد بودیم، بیان کرد: تا به امروز شاهد کم‌ترین اعتراضات به داوری بودیم که ماحصل تلاش‌های میزبانی بی‌نقص همدان و عملکرد درخشان داوران بوده است.

داور آسیایی کاراته استان همدان عنوان کرد: بنده، محمد ترابی، بهرام قنبری، حسن الماسی، سعید بهرامی‌عابد و محمدرضا راستی از همدان داوری این رقابت‌ها را برعهده است.

زیوری با بیان اینکه همدان سطح داوری بسیار بالایی دارد، گفت: هر ساله چندین دوره کلاس‌های ارتقا و بازآموزی داوری در استان همدان برای داوران برگزار می‌شود.

وی افزود: حمایت‌های ریاست هیئت کاراته استان همدان باعث شده داوری استان روز به روز در حال پیشرفت باشد.

کد خبر 6082094

دیگر خبرها

  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • امیرعبداللهیان در نیویورک: درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری خواهیم داد | حجاب زن ایرانی، مشکل ما در منطقه نیست
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم