Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@04:33:25 GMT

عکس| یاغی استقلال زلاتان شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۴۰۳

عکس| یاغی استقلال زلاتان شد

خبرورزشی – استقلال تهران موفق شد بازی معوقه خود مقابل پدیده را با پیروزی پشت سر بگذارد و در دیداری که همه چیز از قطعی برق گرفته تا تیرک‌های متعدد و گل زیبا داشت به سود تیم آبی پوش تهران خاتمه یابد. استقلال که پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مجیدی، در کسب نتیجه نوسانی عمل کرده بود محکوم به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی شده و در نهایت توانست با برتری دو گله تیم مهدی رحمتی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این بازی گل‌زنی آرمان رمضانی بود. او در ابتدای فصل با پرسپولیس قرارداد بست و نتوانست موفق عمل کند. رمضانی با پیراهن پرسپولیس اکثرا در دقایق پایانی با دستور گل‌محمدی به بازی می‌آمد و در چند باری که فرصت حضور به عنوان بازیکن اصلی را داشت موفق نشد با این پیراهن گلی بزند و در نهایت در نیم فصل در لیست مازاد قرمزها قرار گرفت تا با نظر مجیدی و بدون دردسر به عنوان بازیکن آزاد آبی پوش شود. انتقالی که خلاف تمام جابجایی بازیکن میان این دو تیم پایتخت جنجال زیادی نداشت و بیشتر مایه تعجب هواداران دو تیم شد.

رمضانی که مورد علاقه فرهاد مجیدی است با تفکرات این سرمربی خو گرفته و در دو مقطع حساس گل اول تیمش را به ثمر رساند و گره بازی را برای استقلالی‌ها باز کرد. رمضانی هر دو گل خود را به زیبایی به ثمر رسانده و جزو گل‌های زیبای این تیم در این فصل به حساب می‌آید.

آرمان رمضانی که با گل زیبایش تحسین برانگیز شد به سبک ژست‌های زلاتان ابراهیموویچ خوشحالی کرد. او پس از گل‌زنی به چشم خود اشاره کرد. زلاتان نیز در یکی از مصاحبه هایش در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود: چرا همیشه با انگشتت به چشمت اشاره میکنی؟ پاسخ داده بود: تا به همه کسانی که در سختی ها تنهایم گذاشتند بگویم موفقیتم را نگاه کن. رمضانی دنبال تداوم عملکرد خوب خود در ادامه فصل لیگ برتر و همچنین در دربی حساس حذفی مقابل تیم سابق خود است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان رمضانی آرمان رمضانی زلاتان ایبراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با قضاوت وحید کاظمی امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: کاظمی در چند صحنه دچار اشتباهاتی شد اما اشتباهات او تأثیری بر نتیجه بازی نداشت و به طور کل قضاوت قابل قبولی داشت.

او در رابطه با صحنه‌ای که مهرداد محمدی در محوطه جریمه شمس آذر نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد، گفت: پنالتی کاملاً درست بود و مدافع شمس آذر مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و داور باید بازیکن شمس آذر را اخراج می‌کرد.

کارشناس داوری در خصوص اتفاقی که در نیمه اول بازی رخ داد و داور پس از مشورت با کمک خود تصمیم خود را عوض کرد، گفت: در آن صحنه بازیکن شمس آذر مرتکب خطای هند نشده بود و به نظرم داور تمرکز کافی را نداشت و کمک کاظمی توانست اشتباه او را به وی اعلام کند. همچنین در نیمه اول گلر شمس آذر در یک صحنه قصد زود آغاز کردن بازی را داشت که بازیکن استقلال مانع او شد و داور باید به او تذکر می‌داد و اعتراض بازیکنان شمس آذر به داور در این صحنه درست بود.

کد خبر 6082813

دیگر خبرها

  • شادی گل عجیب بازیکن شمس آذر مقابل استقلال
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است