Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  زهرا آخانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از تمدید تعطیلی ادارات استان مرکزی   در پنج شنبه‌ها در خبر داد.

  آخانی گفت: دورکاری کارکنان دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان مرکزی در روز‌های پنجشنبه با هدف مقابله با ویروس کرونا و کاهش مصرف برق تا آخر تیرماه جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارمندان دوایر و نهاد‌های دولتی درطول هفته شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار حضور دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با اشاره به تغییر ساعت کاری و نیز دورکاری روز‌های پنجشنبه کارمندان استان تا پایان تیرماه امسال بیان کرد: با پایان این مدت در خصوص لغو یا استمرار آن تصمیم گیری خواهد شد.

بر اساس اعلام مصوبه ستاد ملی کرونا منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در استان مرکزی اعمال می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی ادارات استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت فعالیت ادارات هرمزگان به مناسبت شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران برای بهره مندی از فیوضات لیالی قدر در روز‌های شنبه ۱۱ و چهارشنبه ۱۵ فروردین فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پخش زنده مراسم نخستین شب قدر در هرمزگان

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت فعالیت ادارات هرمزگان به مناسبت شب‌های قدر
  • ناپایداری های جوی درارتفاعات و دریایی در هرمزگان
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!