Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میربهاءالدین  مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  گفت: تب سنجی، تست اولیه کرونا و توزیع ماسک و مایع ضدعفونی از اقداماتی است که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود.

او ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح ۹۲۶ نفر روز نجاتگر جمعیت هلال احمر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان مستقر بوده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مسافران ورودی به کشور را مورد پایش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل‌های موجود طرح غربالگری مسافران در سه پایانه مرزی میلک در شهرستان هیرمند، ریمدان در شهرستان چابهار و نقطه صفر مرزی میرجاوه انجام می‌شود.

او ادامه داد: از میان افرادی که مشکوک به کرونا بوده ۴۷ مورد تست مثبت در پایانه مرزی میرجاوه و هیرمند ثبت و قرنطینه شدند.

میربهاءالدین افزود: همچنین به منظور پیشگیری از کرونا و اطلاع رسانی لازم در این خصوص حدود هشت هزار و ۵۰۰ برگ بروشور در بین مراجعان توزیع و توسط ۵۳ نفر نیروی آموزش دیده نکات آموزشی ارائه شد.

او  گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در سیستان و بلوچستان از عموم شهروندان درخواست می‌شود که به منظور قطع زنجیره‌ی انتقال پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را با جدیت به مرحله اجرا در آورند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس پایانه های مرزی غربالگری کرونا سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید