Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشگاه آزادی بیان کرد دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور می‌توانست در یک زمین دیگر برگزار شود

سیدرضا موسوی صحبت هایی را در مورد ورزشگاه آزادی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، سیدرضا موسوی معاون مجموعه ورزشی آزادی درباره تعهدات مالی استقلال و پرسپولیس به این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ، به رادیو تهران گفت:

این یک موضوع داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و پرسپولیس با وزارت ورزش در ارتباط هستند و همکاری لازم انجام می‌شود.

موسوی با اشاره به طولانی شدن مسابقات لیگ برتر و کشیده شدن آن به تابستان، تاکید کرد:

چمن ورزشگاه آزادی سردسیر است. لیگ فوتبال ایران همیشه تا اردیبهشت و حداکثر خرداد و زمانی که دمای هوا ۲۵ تا ۳۰ درجه بود تمام می‌شد اما الان دمای هوا حداقل ۴۰ درجه است. البته سازمان لیگ هم معذورات خاص خودش را دارد.

معاون ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد:

چمن سردسیر در فصل گرما دچار تنش گرمایی می‌شود و شاید کیفیت لازم را نداشته باشد. این نوع چمن در این مقطع زمانی ریکاوری می‌شد ولی در دو سال اخیر به دلیل فشردگی مسابقات، مسابقات لیگ طولانی شده است. دغدغه دوستان در سازمان لیگ هم قابل درک است. البته به نظرم می‌توانستند دیدار سوپر جام (بین پرسپولیس و تراکتور) را در یک زمین دیگر برگزار کنند. دوست داشتیم دوستان این موضوع را مدیریت کنند.

موسوی همچنین با اشاره به برگزاری یکی از مسابقات لیگ در ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی، گفت:

به سازمان لیگ نامه زدیم تا ساعت این مسابقه را تغییر بدهند. همکاران بنده از نقاط دور به ورزشگاه می آیند و به دلیل محدودیت‌های رفت و آمد که از ساعت ۲۲ اعمال می‌شود، چطور می‌خواهند به خانه‌هایشان برگردند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! خبرنگار عراقی: کی‌ روش پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی عراق را رد کرد مهاجم استقلال جواب مهاجم پرسپولیس را داد احتمال انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن طی 72 ساعت آینده چهره 11 تیم از 16 تیم پایانی یورو 2020 مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فرداشب در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود. اتلتیکو در بازی رفت با نتیجه 2-1 تیم آلمانی را از پیش رو برداشت.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در نشست خبری قبل از بازی از مارکو رویس خواسته که نشان دهد چه اندازه شایسته بازی در ترکیب اصلی است. این مربی از او درخواست کرده تایید کند که تصمیمش برای نیمکت نشینی این مهاجم اشتباه است.

رویس در بازی گذشته مقابل اتلتیکو نیمکت نشین بود در دقیقه 84 به جای مارسل سابیتزر وارد زمین شد.

ترزیچ در ابتدای نشست خبری پیش از این بازی ابتدا خبری تلخ را به هواداران دورتموند داد:"سباستین هالر متأسفانه دوباره از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. ما فرض می کنیم که او قطعا برای 2-3 هفته آینده در دسترس نخواهد بود. ما امیدواریم که جیمی بینو-گیتنز بتواند در زمین به ما بپیوندد. جیدون سانچو هم دوباره آماده است."

دیوار زرد در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک؟
این ورزشگاه یکی از بهترین مکان‌های فوتبال است. ما به حمایت طرفداران نیاز داریم. می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. مطمئنیم که جوی عالی در ورزشگاه خواهیم داشت و می‌خواهیم آن را با یک عملکرد خوب جبران کنیم.

اتلتیکو مادرید؟
آن‌ها هفته گذشته بسیار منظم بودند و با فشار روی دروازه ما را مجبور به اشتباه کردند. الان همه چیز در دست خودمان است. می‌دانیم که در مقابل اتلتیکو چقدر سخت است وقتی کارهایی را که آن‌ها دوست دارند، انجام دهید. اما همچنین می‌دانیم که برای شکست دادن آن‌ها چه انرژی‌ای لازم است. اتلتیکو می‌تواند روی بازی مسلط شود، روی ضد حمله بازی کند و در مسابقات حذفی بسیار با تجربه است. ما بازیکنان زیادی در زمین داشتیم که برای اولین بار آن را تجربه می‌کردند. ما می‌خواهیم فردا بهتر عمل کنیم.

مارکو رویس؟
ما یولیان برانت را در آن موقعیت داشتیم. جریان بازی تغییرات دیگری را به همراه داشت. این برای مارکو سخت بود، ما با هم صحبت کردیم. او مجبور نیست تصمیمات من را بپذیرد، فقط به آن‌ها احترام بگذارد و سپس به من نشان دهد که اشتباه کردم. به همین دلیل است که ما 26 بازیکن در ترکیب داریم: ما همیشه می‌خواهیم همه گزینه‌ها را در اختیار داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار