Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:16:34 GMT

رنگرز: نساجی می‌خواهد چمن وطنی مصنوعی باشد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۹۸۸۲

رنگرز: نساجی می‌خواهد چمن وطنی مصنوعی باشد

حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران از آمادگی این اداره برای همکاری با باشگاه نساجی برای بهبود وضعیت استادیوم شهید وطنی خبر داد. 

به گزارش "ورزش سه"، البته در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است که می تواند به افزایش ظرفیت استادیوم شهید وطنی اشاره کرد. مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در توضیح بیشتر در این باره می گوید: نساجی ظرفیت زیادی داشته و سبقه خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکوهای ورزشگاه وطنی را ساختیم و کار آن تمام شده است. امیدواریم در تیر ماه شاهد افتتاح این بخش باشیم تا ورزشگاه وطنی میزبان طرفداران نساجی باشد. چمن طبیعی مستلزم کار زیادی است. یک ماه پیش نساجی در نامه‌ای مکتوب تقاضای تعویض چمن را داشت تا استانداردهای سازمان لیگ را داشته باشد. ابلاغ اعتبار آمده است و امیدواریم چمن مصنوعی با استانداردها فراهم شود.

 

مدیرکل ورزش مازندران درباره هزینه انجام این کار گفت: در استادیوم وطنی زیرساخت وجود دارد، اما باید تغییراتی در زه‌کشی صورت بگیرد. قیمت‌ها متفاوت است و ما باید این موضوع را در مناقصه بگذاریم. اعداد و ارقام متفاوت بوده که نزدیک به سه تا چهار میلیارد تومان است. اداره کل مازندران آمادگی تعویض چمن را به هر شکلی که باشگاه بخواهد دارد، اما نساجی خواسته است که چمن مصنوعی باشد.

 

حسن رنگرز هم چنین در خصوص رای دیدار پیکان – سایپا و شا ئبه هایی که در این باره وجود دارد، گفت:ما خودمان را مکلف به تمکین از قانون می‌دانیم. هر چه قانون تکلیف کند ما آمادگی پذیرش آن را داریم. ما به حرف‌های درگوشی توجهی نداریم و آیین‌نامه مبنای عمل است. ما اعتراض خود را گفته‌ایم، هر چه کمیته انضباطی ابلاغ کند، تمکین می‌کنیم.

حسن رنگرز کشتی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسن رنگرز کشتی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های حالا ثابت شده در ترکیب الهامی جوانی گمنام اما آینده‌دار است. سام دلیری در دیدار مقابل سپاهان اصفهان هم در مقابل بهترین مهاجمان لیگ ایران به خوبی از پس وظایف دفاعی خود برآمد و با وجود سن کم بازی پخته و کاملی را از خود نشان داد تا الهامی بار دیگر او را در ترکیب ثابت نساجی مازندران قرار دهد.

در دیدار حساس نساجی در وطنی و برابر تراکتور شماره ۵۰ نساجی بار دیگر در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفت. سام دلیری مروز هم در مقابل هافبک‌ها و مهاجمان با تجربه و نام آشنای تراکتور عملکرد فوق العاده‌ای داشت. او در اغلب نبردهای هوایی موفق بود و به ویژه در نیمه اول و ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم موفق به عملکرد دفاعی قابل قبول شد.

امیر سام ۲۰ ساله با دو تکل مطمئن یکی در نیمه اول و دیگری در وقت‌های اضافه نیمه دوم در محوطه، به خوبی مانع گلزنی تراکتور شد تا بازی خوب خود را کامل کند. به نظر حالا با دلیری گای خود را در زمین و ترکیب نساجی پیدا کرده و احتمالا در دیدار هفته ۲۵ این تیم در اصفهان و مقابل ذوب‌آهن هم بخشی از ترکیب این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • برد شیرین تر از عسل برای نساجی در وطنی
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • طنین نساجی ای امید شهر خسته در سکوهای وطنی / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی