Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ماریو دراگی نخست‌وزیر ایتالیا پس از دیدار با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مورد میزبانی انگلیسی ها در بازی پایانی یورو ۲۰۲۰ مخالفت خود را با میزبانی ومبلی لندن در بازی فینال اعلام کرد.

او در این رابطه گفت: «به صورت جدی، سعی می‌کنم تا از میزبانی لندن در بازی فینال جلوگیری کنم. کشوری که آمار مبتلایانش به کرونا به سرعت در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من طرفدار این هستم که فینال مسابقات نباید در کشوری برگزار شود که خطر ابتلا به ویروس کرونا در آن بسیار زیاد است. متاسفانه فقط در یک روز ۴۵۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور ایتالیا به ثبت رسید و ۲۱ نفر نیز جان خود را به همین دلیل از دست دادند.»

این در حالی است که یوفا همچنین در حال مذاکره با دولت انگلیس است تا برای ۲ بازی مرحله نیمه‌نهایی و دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ تعداد ۶۵ هزار هوادار در ورزشگاه ومبلی حضور داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد

بانوی پیر، یک پای فینال کوپا ایتالیا در فصل ۲۰۲۳/۲۴

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

رقیب بانوی پیر در بازی نهایی، یکی از دو تیم فیورنتینا یا آتالانتا بود. جدال رفت دو تیم با یک گل به سود بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت. فیورنتینا و آتالانتا فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در برگامو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است یوونتوس با ۱۴ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ کوپا ایتالیا به حساب می‌آید و این فرصت را دارد تا پانزدهمین جام این تورنمنت را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. یوونتوس در حالی جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرده که اوضاع چندان جالبی در مسابقات لیگ ندارد و در رتبه سوم جای گرفته‌است. شاگردان الگری با وجود غیبت در تورنمنت‌های اروپایی، نتوانستند در سری آ پا به پای اینتر جلو بروند و قافیه را به این تیم باختند. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و البته، قهرمانی احتمالی در جام حذفی، می‌تواند برآیند عملکرد یوونتوس در فصل جاری را مثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج