Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:27:11 GMT

جابه‌جایی یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۱۳۱

جابه‌جایی یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقـی ظهر امروز در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا از جابه‌جایی یک‌میلیون تن کالا در استان اردبیل خبر داد و اظها کرد: این میزان کالا در فصل بهار با صدور ۷۱ هزارو ۵۵۷ برگ بارنامه انجام شده است.

وی افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابه‌جا شده و در حال حاضر وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای ترافیک استان اردبیل، محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابه‌جا شده استان در مدت یاد شده دانست و بیان کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وثوقی با اشاره به اینکه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود از افزایش ۱۶ درصدی جابجائی کالا در مقایسه با فصل بهار سال گذشته خبر داد.

وی بهسازی محوطه پارکینگ شهرک حمل ونقل اردبیل را خاطرشان کرد و اذعان داشت: محدوده ورودی و خروجی محوطه پارکینگ شهرک حمل‌ونقل اردبیل به ابعاد ۱۵۰۰ مترمربع با استفاده از تراشه آسفالت بهسازی و غلطک‌زنی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راهداری اردبیل حمل و نقل بار و کالا نقل جاده ای استان اردبیل حمل و نقل نقل کالا حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید رضا شهرکی در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار اظهار کرد: در یازده روز گذشته با رشد دو و یک دهم درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل و نقل جاده‌ای، برای تمام مقاصد، بلیط‌ها به صورت پیش فروش و روز فروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های پلاک عمومی استفاده کرده‌اند و ۹۵ هزار راننده حرفه‌ای هم در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت مسافربری جا به جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته‌اند.


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از این پویش گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین ماه و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل و نقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و تفاهم با تولید کنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوس رانی استان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان کد خبر 739863

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • ۵۶۴ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل ثبت شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری