Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۲ ماهه نخست سال جاری در استان۳۳۴ فقره جواز تأسیس جهت ایجاد واحدها تولیدی صنعتی صادر گردید که نسبت به ۲ ماهه مشابه سال ۱۳۹۹ با بیش از ۱۲۴ درصد رشد روبرو بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، غلامرضا بابایی گفت: طی ۲ ماهه نخست سال جاری در استان ۳۳۴  فقره جواز تأسیس جهت ایجاد  واحدها تولیدی صنعتی صادر شد که نسبت به ۲ ماهه مشابه سال گذشته با بیش از ۱۲۴ درصد رشد روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای ایجاد این واحدهای صنعتی بیش از ۲۱ هزار و ۶۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد که پیش بینی می شود با وارد شدن این واحدهای تولیدی صنعتی به مدار تولید برای ۶ هزار و ۲۳۶ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود که نسبت به ۲ ماهه سال گذشته با بیش از ۱۶۴ درصد از لحاظ ایجاد اشتغال افزایش داشته است.
بابایی تصریح کرد: همچنین طی ۲ ماهه نخست امسال ۲۸ فقره پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه برای واحدهای صنعتی در استان صادر گردیده است که نسبت به مدت زمان مشابه ۱۳۹۹ بیش از ۲۷ درصد افزایش داشته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: برای راه اندازی و بهره برداری از واحد های فوق بیش از ۱۲۷۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که از لحاظ سرمایه گذاری ۶۳ درصد افزایش داشته است که با به چرخه تولید وارد شدن این واحدهای صنعتی تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۴۱ نفر مهیا شده است.
بابایی تأکید کرد: در حال حاضر ۲۰۴۱ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۷۴ هزار و ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و پایدار برای ۵۸ هزار و ۲۶۵ نفر در استان مشغول به فعالیت می باشند.
رییس سازمان صمت خاطرنشان کرد: ۳۰۹ طرح صنعتی نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصدی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال در دست اجرا است که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۸۳۳۸ نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جواز تاسیس صنعتی سرمایه گذاری صنعتی میلیارد ریال سرمایه گذاری ۲ ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی