Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر سه شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ظاهر انتخابات در ابتدا سرد دیده می‌شد که دلایلی همچون مشکلات معیشتی و اقتصادی، گرانی‌های لحظه‌ای، بورس، کمبود ارزاق و کرونا برخی از دلایل آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد ادامه داد: هر یک از این مشکلات می‌توانست یک نظام را از بین ببرد اما مردم در راه نظام ایستادند.

وی افزود: برخی از این مشکلات ذهن مردم را آنچنان درگیر می‌کند که گذشته را فراموش می‌کنند اما مردم ایران نشان دادند همچنان به نظام اعتقاد دارند.

حجت الاسلام نوری به فشار رسانه‌ای دشمن برای عدم حضور مردم اشاره داشت و گفت: برخی مسئولان نیز به این فضا دامن زدند اما مردم نشان دادند با تحلیل و بصیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: باید به وجود چنین مردم و ملتی افتخار کنیم لذا مسئولان باید تلاش بیشتری برای جامعه‌ای که پای تمام مشکلات ماندند، انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی صرفاً انتخاب یک فرد نیست، افزود: مردم یک دولت را انتخاب کردند و از سوی دیگر این انتخابات باعث رشد مردم می‌شود چرا که مردم از شخص محوری به برنامه محوری رسیده‌اند لذا رویکرد دولت را با تصمیم خود تغییر دادند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مردم به ولایت، برنامه، فساد ستیزی و رفع بی عدالتی رأی دادند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مساجد باید کسی را که تربیت می‌کند در مسیر امامت و ولایت باشد و ظرفیت سازمان تبلیغات در این حوزه بالا است؛ هر چند برخی از این ظرفیت‌ها همچنان خالی می‌باشد.

وی در انتها با اشاره به وظایف تبلیغات اسلامی در حوزه‌های ادارات، فضای مجازی و…، گفت: تمام ظرفیت‌ها باید فعال شود زیرا اکنون نگاه مردم خراسان شمالی به روحانیت مثبت است و دلیل آن روحانیون جوان و باانگیزه‌ای هستند که در جامعه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5241820

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوری امام جمعه بجنورد انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و نشان برنز خود را قطعی کرد.   فرجی در مرحله نیمه نهایی با نورسلام کاسیم از قزاقستان دیدار خواهد کرد.   بازی‌های نیمه نهایی و نهایی این رده سنی امروز برگزار می شود. هدایت پینگ پنگ باز کشورمان برعهده رضا فرجی است.

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است